Pages

4 Ağustos 2012

7 Karl'dan sonra Jean Paul

Coca-Cola tüm Dünya'da en iyi pazarlama stratejisi yürüten markalardan biri..öyleki manage derslerimize bile uzun uzun  konu oldu...




Daha önce birçok tasarımcıyla şişelerini anlamlandıran Coca-Cola' nın en son iş birliği Karl Lagerfeld'den sonra,ünlü Fransız tasarımcı Jean Paul Gaultier ile olmuştu... yeni şişeler için gerçekleşen çekimlerdeki muzurluk ise en sevdiğimiz nokta oldu=) eğer coco-jelly tasarlasa kesinlikle böyle bir çekim yapılırdı=))




bu reklam çekimini görünce aklıma 2003 yılında çekilen Toyota reklamı geldi. e ozaman bi izleyelim mi?.erkeklerin zaaflarını ne güzel tiye almışlar=)





7 yorum:

  1. bu şişeleri çok seviyorum:) reklam filmine de çok güldüm :D bu arada özlendin coco cum ♥

    YanıtlaSil
  2. Linlo lingo şişeler diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım:D evdeki kola şişesini boyayasım yapıştırasım süsleyesim geldi:D:D

    YanıtlaSil
  4. Bu şişelerden keşke Türkiye'de de satılsa :D Kolayı sevmem ama çok fazla alasım geliyor :D

    YanıtlaSil
  5. Bebiişiiiim çooook özleddiiiiiim :)))) süpermiş bu şişeler ben ilk edisyonu da çok beğenmiştim burada da olsa keşke alıp hepsini dizerim rafa :)))

    YanıtlaSil
  6. 2. olan harikaymıııış yahu !!

    ♡ ♥ www.naslii.com ♥ ♡
    *.*

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥