Pages

11 Ağustos 2012

21 EVLENİYORUUUUUUUM!

"uzun süredir karar vermeye çalışıyordum  sonunda karar verdim evleniyorum" diye başlayan bir post bulacağınızı sanıyorsanııııııııııııız hayır!=)

Türkçenin azizliğinden faydalanıp ufak bir cinlik yapıyım dedim=)

Geçenlerde ablamlarda yemekteyken abime hayalimdeki evi anlattım.bilmeyenler için söliyim abim dekorasyon işiyle ilgileniyor...söylediğim tek şey tavandan yerlere kadar uzanan pencerelere sahip ve neredeyse hiç eşyası olmayan "sakin" bir evdi.





biliyorum biliyoruuuum ofisten hallice diyceksiniz!ama mekanlara enerji veren insan ruhları diil midir???



bu güzel teras bana kimi hatırlattı dersiniz? tabiki pamuk kalpli fıstık kuzum "giz'li teras"ın cici evini=)






    ah işte bunlara bayıldım!




   peki peki siz hangilerini beğendiniz??meraktayım?

   ozaman buda "cuma akşamı" şarkımız olsun mu?



         sahi kim böyle güzel evlere sahip olup "ev"lenmek istemez ki??=)


21 yorum:

  1. Bebegim yuregime iniyordu nayiiiir minik karamekim daha kucucuksuuun diyerek posta isinlandim ki yuregime su serpildi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihi=) gizz aşkıııım! yaa beni kim alır:D:D:D iyi iyi ozaman beklediğim affect oldu=) seni nasıl özledim biliyor musun? bence bilme yani öyle böle diiiiiiiiil!

      Sil
  2. hepsine bayıldım ,kocaman ev kocaman pencereler ve bomboşluk istiyorum bende ferahlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay nen bende sequin!şöle efil efil dimi:D

      Sil
  3. lana yı da severız terasıda benım ny da almak ıstedıgım bır daıre var sole parka bakan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gracecim hepsini sevmişsin tamam ama benide sev olmaz mı?=) ah umarım en güzeli senin olur NYC demek=)

      Sil
  4. canım yaaa bende gülümseyerek okudum ilk birkaç satırı ki:).... bizde terası büyük bir evde oturuyoruz amma burdakiler kadar ihtişamlı değil :) 1. ve 3 . fotoğraf daha bir sıcak geldi bana tek dert o camlar nasıl herzaman pırıl pırıl olacak:))...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi=) sevdecim eminim evin çok cicidr teraslı evlere bayılıyorum=) böle bi yorum geliceğini biliodum çok güldüm=) sevgiler bizdennnn<3

      Sil
  5. ne kadar geniş ferah görseller böyle bir evde yaşamak keyifli olsa gerek:))

    http://mervegozluklu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Tam hayalimdeki dekorasyon şekli. Minimalist :)

    YanıtlaSil
  7. umarım dileklerin gerçek olur:)
    hepsini beğendim ama...
    teras şahane.....

    YanıtlaSil
  8. bir an heyecanlandırdın beniiiii! ama olsun senin tabirinle 'ev' lenmekte gayet heyecan vericiii:)

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel vallahi, insan böyle örnekleri görünce evini beğenmez oluyor :))

    YanıtlaSil
  10. balım sen zaten evli değilmsin diyecektim ki? acıklamışsın.hayırlısı olsun umarım istediğin gibi olur,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bunlar evse , benim oturduğum ney :d

    YanıtlaSil
  12. 3. ve sonunca çok güzelmiş:) bende bloğuma beklerım beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. evler harika resmen. tam da istediğim gibi geniş ferah ve az eşyalı :)

    YanıtlaSil
  14. Good pоst. I аm ԁeаling with some of these iѕsuеs as ωell.
    .

    Alѕо visit my web blog: SEOPressor V5

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥