Pages

29 Ağustos 2012

6 bayram şekerlerimi almamış sınız????


bayram geçti.ben bloggerlarımın, izleyicilerimin şekerlerini unuttum!ayyy oooof!ozaman bu görseller hepimize gelsiiiiiiiiiiin☺☺☺

yummyyyy♥♥♥





pamuk şeker makinasııııı!ah olamaz!


eskiden "macuncu amcalar" vardı.böle rengarenk ama hepsinin tadı aynı sora üstüne limon sıkılırdı.sapşal salak yalarsın sora da hiç bir zaman bitiremezsin çöpe gider kalanı.anneden de yersin azarı "çooocum yeme diorum pis şeyleri" var mı bunlardan a dostlar gören duyan bilen varsa bi haber etsin.
geçmiş bayramınız nasıl geçti siz ondan haber verin.herkes klişeleri yaptı kutladı bende şimdi sonuçları öğreniyim???benim ki miii? ıııh söylemem☺♥;)

6 yorum:

  1. bi de senden görsel görseydik de gözümüz gönlümüz açılsaydıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miam! hep mi tatlısın sen canımsın<3

      Sil
  2. Eveeeettt. Hatırlıyorum macuncu amcaları.
    O yaşlarımın en büyük ve heyecan verici kaçamaklarından biriydi.
    (Demek ne kadar heyecansız bir çocukluk geçirmişim:)
    Geçmişe götürdün beni vallahi.
    O yaşlar benim için çooook geçmiş. Sadece di'li gemiş değil, çok geçmiş zaman yani:)
    Bu arada sadece yaşım40, ama ben hâla macun kaçamak yıllarındayım hayatımın:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha sanırım bende çok heycansız bir çocukluk geçirmişim nitekim benim içinde çocukluğumu düşündüğümde nostaljik anlardan biridir=) aa 40 yaş nedir ki??? önemli olan çocuksu ruhumuzu himaye edebilmek değilmi zaten=)sevgler bizden=)

      Sil
  3. Ben hiç yemedim o macunlardan hep dişime yapışır gibi gelmiştir, hiç karşıma çıkmadı macuncu amca:)

    YanıtlaSil
  4. Ben ben, ben gördüm hatta yedim :) Büyükada'da satıyor bır iki amca gerçi üzerinden 3 yıl geçti neredeyse ama oradalardır, gidersen ye bak. Bir de ramazanda sultanahmette vardı, normal zamanda var mıdır bılmıyorum. Turistik yerlerde oluyor genelde sanrım, Sultanahmet gibi falan. Ya sanki başka yerlerde de gördüm ama nerede hatırlayamıyorum. Tabi şu da var senAnkaradaydın sanırım di mi, bu durumda yardımcı olamadım sanki.

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥