Pages

28 Temmuz 2012

1 İTİRAF

Defalarca yazdım buraya
defterler dolusu mırıldanarak
kalemler kırdım kağıtlarla yarışarak
ben ki; aşkı aşktan çok seven
benki senden vazgeçebilecek denli Türkan Şoray
ve ben ki zamana dur dedim
birdaha duymayacağımı bile bile adımı senin ağzından senin sesinle.
su veren ellerin cellatım oldu
aitlik kipini başka vakitlerde çekimleyen sen,
serv-i hıravan'ın kaleminin mürekkebi oldun...



PS:karmakarışık bir sonbahar Ankara'sında çok şiir yazılır
çoğu zaman sahipleri tarafından okunamayan, kafa kağıdı olmayan yetim şiirlerin süt annesidir kendileri...
ne de olsa güzeldir sonbahar buralarda.Aslında o mısraları daha bir başka seviyorum... ister Nazım'dan  olsun ister Özdemir Asaf, isterse Ahmet Arif...buyüzdendir ya bende, defter sayfalarına kişileştirdiklerimi, koparıp koparıp kocaman uçaklar yapıyorum.





Son bahara Son 1 Ay!
bu kez ne getirdin bize kuruyup düşen küçük yaprak?☺


1 yorum:

  1. son bahar en sevdıgımden ama gereksız bı huzun kaplar da ıcımı senın kadar saırlesemem lakın gonlumde eser kavakyellerı

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥