Pages

15 Temmuz 2012

9 HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL=)

La la laaa laa laaa=)uzun süredir ortalarda yoktuk enerjileri topladıııık hoop geldik=)peki neler yaptık?hmm hmm bi düşüneliiim☺

 bugün sizlerle Lösev toplantımızı paylaşmak istiyorum =)



lösev'in gönüllülerinden olduğumu geçtiğimiz postta duyurmuştum.bir de ne görelim! şahane bir binayı hizmete açmışlar!




toplantı odasında izlediğimiz duygusal videolardan ve lösemiyi yenmiş pırıl pırıl insanları dinledikten sonra iyiki lösev ailesine katılmışız dioruz ve yapabiliceklerimizin bilinciyle binayı keşfe çıkıyoruz.



Lösev annelerinin ve iyileşen gençlerin işbirliği ile yapılan el emeği şahane hediyelikler satışa hazır!


sevimli bebekler, defterler, kitap ayraçları, magnetler, kupalar,kartlar...burada  yok yok=)



    binanın alt katında ise tamamı organik sağlıklı besinler bulunuyor.zeytinyağları, ev erişteleri hatta çikolatalar=)



         üstelik çokda şirin güzel bir kafetaryası da var!gönüllülerini bekleyen kocaman bir aileye katılmak nasıl bir his mi? üye olun ve bunun cevabını deneyimleyerek sizler verin=)





Lösev'den ayrılırken yanımıza broşürlerden alıyoruuuz ve başlıoruz sokak sokak gezmeye=)


                  buda "ayaklarıma kara sular indi" pozu=)




ps: Bizi çok güzel ağırlayan ve bilgilendiren Lösev ailesine
 bugün beni yalnız bırakmayan Zui'me
güzel hediyem için de Fransa yolcusu Selen'ime
teşekkürü borç biliriiim=)



buda huzurlu haftamızın eğlenceli şarkısı olsun hepinize çok çok sarıldıııım♥




9 yorum:

  1. ne güzel bir ortam ve ne kadar umut verici bir post olmuş tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Harika harika harika! Söyleyecek söz yok. Bayılıyorum böyle sosyal sorumluluk projelerini gönülden yapanlara..

    Sevgiler
    www.fashionsletter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yardımımıza çok ihtiyaçları var...Ben Lösev dükkan internet sayfasından alışveriş yapmıştım http://www.ispanak.com.tr , tavsiye ederim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ankara'da okurken ben de Lösev'de gönüllü olarak haftasonları ablalık yapıyordum, oyun oynardık ingilizce kelimeler öğretirdim. Cok duygulandım binanın bu kadar güzellestigini gorunce.

    Sevgiler,
    Cigdem

    http://chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok fazla özletme kendiniiii postlar bekliyoruuuuz<3

    YanıtlaSil
  6. süpersin coco :) imkanı olan herkesin en az bir tane sosyal sorumluluk projesi içerisinde yer alması gerekiyor bence
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ayaklarını gösterseydin bu kız sadece foto çektirdi dicektim
    hakkaten yorulmuşsn be :d

    YanıtlaSil
  8. Ayaklarını gösterseydin bu kız sadece foto çektirdi dicektim
    hakkaten yorulmuşsn be :d

    YanıtlaSil
  9. gercekten cok anlamlı bır zıyaret olmus...daha da tanııtlmalı

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥