Pages

27 Temmuz 2012

10 FURBY☺


Bundan seneler seneler evvel,ilk okul sıralarında iken-develer tellal pireler berber iken gibi oldu- acayip bir çılgınlık yaşanıyordu.bütün arkadaşlarımın sanal garip oyuncakları vardı.hah neydi adı "sanal bebek" hani böle minnacık ufacık besliyosun uyutuosun anahtarlık boyutunda bişi.Allahımmm nasıl ağladım o gerizekalı şey alınsın diye nasıl!of sıra arkadaşımı çok deli kıskanırdım her tenefüs o aptl ekranla haşır neşir diye...

neyse benim baba saolsun direk "o neymiş öyle sanal filan cık cık cık çocukları neye yönlendiryolar hep Amerikan oyunu bunlar" şeklinde yorum yapınca (bknz: kendileri Japon yapımıdır!ahh babaaaa!)bende mecburi olarak bu isteğimden caymak zorunda kaldım...


zaman geçmediki bir yenilik gelmesin!birden piyasaya acayip hızlı bir şekilde Furby isimli yapay zekaya sahip feci çirkin oyuncaklar girdi Tanrım ne korkuyordum onlardan! konuşuyorlar uyuyorlar yemek istiyorlar... ve evet tabiki bir Furby'im bile olmadı...





şimdi söliyin bakiyim şu çirkin oyuncakları hala satan bir oyuncakçı biliyor musunuz? yok eğer bilmiyorsanız da şu yazının hatrına  evde eskilerden kalan bir Furby'niz varsa  yollayın yani  oda makbule geçer=)




ps:hakikaten gerizekalı bişi bu gece gece nerden aklıma geldi orası  meçhul^ ^

10 yorum:

  1. çocukluk yarama bastın ama:)

    YanıtlaSil
  2. durup durup benim de aklıma gelir bu furby'ler.furbyyyy furbynin kızkardeşi curbyyy (yalnız r'ler baskılı!) diye saçma bir tekerleme de dilime yapışmıştır zamanında:))

    YanıtlaSil
  3. Evet ben 3. sınıftayken de vardı onlardan kızlar tuvalette bile oynardı benim de senin gibi hiç sanal bebeğim olmadı.:D

    YanıtlaSil
  4. furby im olmadı ama çokça sanal bebeğim oldu çünkü sürekli bozuluyorlardıı=))))))

    YanıtlaSil
  5. ay bende vardi ama ne oldu nereye gitti hic bilmiyorum :) ebay ve amazon.de de satiliyor baktim simdi ama bunlar eskide kaldi bunlarin yenileri var artik -DINO- :) kedi büyüklügünde yürüyor agliyor yemek yiyor gülüyor oynuyor felan tabi önce bütün bunlari ona ögretmen lazim ayni bebek gibi kendisi :) is arkadasimda var ofise getiriyor hergün aramizda dolaniyor bütün gün dinomuz :))

    YanıtlaSil
  6. ya oyle deme bence çok tatlı bende vardı bi tane ama kırıldı çöpe atıldı seneler önce:)

    YanıtlaSil
  7. be4n ılk askım dort senelık yazlık askıma askımı o sekılde ıtıraf etmıstım ısmını solettırmıstım furby me :)

    YanıtlaSil
  8. çocukluk anılarımmm:) Furby ve sanal bebek 1 yetmedi bana iki tane aldırmıştım o zamanlar sanal bebekten :) Furby de dediğin gibi o kadar meşhurduki o aralar mc donalds happy meal menülerinden bile furby çıkıyodu Sırf onun için mc e gidelim diye tutturuyodum hey gidi günlerrrr bu postla çocukluğuma gittim :)

    YanıtlaSil
  9. Bir Furbyim bile olmadı :(

    YanıtlaSil
  10. Gremlinlerde oynamıyor muydu bu oyuncak :D

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥