Pages

3 Mayıs 2012

12 BİR TUHAF HİKAYE

vahşice katletti onu orda gözlerimin önünde
bir şahidi olduğunu bilmeden
suçluluk yoktu sicminde
elleri
ne kadar da büyüktü
baktım ki kırmızı başlıklı kız masalındayım
kocaman bir orman
her ağaca sarılmak isterdim başka zaman olsa.
kollarım kavuşacak mı bir bakardım
papuçlarımın ucuna basa basa koştum ardından
hiç dönüp bakmadı
öylesine büyüktü ki adımları..
onu bir süre daha izledim
kıvrılıp genişleyen ormanda kolayca buldu yolunu
kalbim delirmişti
öyle olmalıydı.
avuçlarımı bastırdım göğsüme.
çığlık çığlığa bağırmak istedim.
yapamadım.
sesim.sessizliğim oldu.
bir süre daha bekledim.
elleri görünmezdi artık.
sonrasını hatırlamıyorum.
....
aradan ne kadar geçti tahmin etmem güç.
merakıma yenilip bir gece tekrar düştüm peşine
her yer toz toprak içinde
gözgözü görmüyor
her yanı bir duman yalamış
kağıt gibi büküp eğmiş.
seslerden irkildim
yanıp kavrulan kerestelere, kavrulmuş çimenlere bastım usul usul.
fark etmedi beni.
....









12 yorum:

  1. Slm! Blogumdaki yorumun icin cok tskler, bende seni takibe aldim, almanyadan öpücükler!

    zuzu

    YanıtlaSil
  2. çok başarılı..kalbinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. sesım sessızlıgım oldu...... cok guzel

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir hikaye garip ama güzelliği de garipliği..

    canım! :*

    YanıtlaSil
  5. vavvv bebişim aştın kendini artık:)

    YanıtlaSil
  6. kalemine sağlık canım süper.
    İyi hafyasonları diliyorum Öpoom

    YanıtlaSil
  7. swan lake super olmus yazıyla zaten en sevdıklerımdendır ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  8. Video kulaklarımın pasını aldı resmen :)

    YanıtlaSil
  9. blog'umda sana küçük bir süpriz olabilir bir ödül postunun altında ;)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir yazı canım umarım tün kırgınlıkların geçer içinde güneş açar neşeli şeyler yazarsın =)

    YanıtlaSil
  11. swan lake bi ödülün oldu tatlım :))

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥