Pages

9 Nisan 2012

14 ŞU SIRALAR...

uzun süredir nerelerdeyiz merak edenler huhuuuu haniii hanii göremedim kimseyi=(

ohalde ben yazayım birkaç satır...sınavlar bitti biticek derken sunumlar,ödevler,Ankara'nın dengesiz havası başımızın belası!

şu sıralar en çok kedilerimi ve sahilde yürüyüş yapmayı özlüorum...kedi mi alsam ne yapsam ?







kitaplara ise gömülmüş durumdayım.Projem için okuduğum ünlü ressam ve yazar İnci Aral'ın Sadakat romanını okunacak kitaplar listesinin en başına not ederseniz pişman olmazsınız=)







"Aşağıya inişimin,batışımın saati;çünkü birkez daha insanların arasına karışmak istiyorum...
 Bu arada zamanı olan birisi olarak konuşuyorum kendime.Hiç kimse yeni bir şey anlatmıyor bana; bu yüzden anlatıyorum kendi kendime."

F.Nietzsche'nin sözüyle başlayan bir roman nasıl olabilir ki zaten?=)




hayır hayır delirmedim=) belki bir parça nostalji ruhu?

nostalji demişken..








ve sonra....

bir pazar sabahı çok güzel çiçeklerle uyanıyorum gözlerim dolu dolu oluyor çiçekleri görür görmez. öyle insanlar düşünün ki tenleri saydam, kalpleri pürü pak...dostluğun kıymetini bir kez daha öğreniyorum.hayatımda olan insanlar için bol bol şükrediyorum.bu güzel çiçeklerde,bütün kuzularımın emeği var.cumartesi süprizim ise çok çok keyifliydi..sizleri çok seviyorum...






14 yorum:

  1. Kumdaki pati izleri ne güzel:) çiçeklerde öyle... küçük sürprizler insana kendini ne kadar iyi hissetriyor değilmi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl tatlım=) patiler zaten çk çk minnak sevgiler=)

      Sil
  2. sınavlarla başı dertte olan bir sen eğilsin tatlımm :)
    hele bir bitsinler sokaklar gençlerle dolaşacak en başta da ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merveciim brlkte dolaşalım o halde=)=) çok şükür kısa süreliğinede olsa kurtuldum=)sende durum ne=)

      Sil
  3. özlendiniz buralarda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde özledik çk aliceciiiim=)en kısa zamanda bloglara dönüş yapıcam<3

      Sil
  4. bunalmışş bızım cocomuzzz...bunalma emın ol gececek ve ohh dıyeceksın malseff sartlar kosullar bızı boyle yapıyor..umarım o mıs gıbı cıceklerle uyanırsın guzel sıcacık bır pazar sabhına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusuuuum canım ne tatlısın sen ya!sen yokmusun seeeeeeeeeen=)çok öptüm!

      Sil
  5. kedi ne şirin öyle, korkmuş mu ne =)

    YanıtlaSil
  6. ayyy bende kedilerle uyanıp,çiçekler koklamayı össledim yaaafuu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman kendimizi kırlara çimenlere atalım=) bahar gelsin artık=)

      Sil
  7. sınavlarında basarılar! bu arada kedinin pati izleri de cok tatlıymış :)

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim=) ewet bnde bayıldım ne sevimli dimi=)

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥