Pages

26 Nisan 2012

6 SEVGİLİ GÜNLÜK...

bol sınavlı sıkıntılı günler..

çikolata krizim.

yeşil çay.
kitap defter kokusu...
hava ısınınca dışarı çıkarılan masa sandalyeler
sonra akşam vakti yapılan sessiz yürüyüşler
güzel bir şarap belki (tercihen)
tüm bahçeyi saran sümbül manolya gül frezya kokuları
sukunet...
şıp şıp şıp
belki bir bahar yağmuru.
belki kaçıp saklanan haftalar..aylar...
şu sıralar verdiğim kararların doğruluğunu görüp
"yamuk gülümsememi" giyiniyorum.
boğaz ağrısıda çekiyorum.
bol bol magnum yiyorum.
bahçedeki kedileri seviyorum.
kendi kedim yok diye üzülmüyorum.
çarpılıp kapanan kapılar.
mecburiyetler
ve alışkanlıklar!
susmak.
tıp oynuyorum.
bir başka ruhu incitmediğini bilmenin huzuru.
bir yamuk gülümseme daha.
gerçek anlam ve sözde anlamlar.
saliseyi kıskandıracak geri dönüşler.
bazen dönemeyişler...
istediğin ruhla bütünleşemeyişler.
ben bu bahar; güneşin sıcaklığına Adele'in şarkılarına ve kalemime aşığım.
birde mint yeşiline.
en azından tükenmiyorlar.
en azından cesurlar.
cesaret nedir ki?
göze almak ya da kaybedivermek...
saliseleri kıskandıracak hızda dönüşüvermek.
görmemek.dokunmamak.sesini işitmemek.
gülüşünü unutmak.
ilk tanıştığımız anı geri sarmak.
sonrada sarıpsarmalamak.
en güzeli yinede yamuk gülümsemeyi giyivermek.
ama yine de orda
tam orda çarpılan bir kapı
GÜM!
seni çok özledim.



6 yorum:

  1. Ne güzelde dökülüyor kelimeler kaleminden.Kırk yıl düşünsem bu kadar güzel yazabılırmıydım ki..yok.Sana has yüregine has tadında güzellikler..Öyle sırf süslü olsun dıye yazılan değil içten, samımı, sıcak,tanıdık.. Yamuk gülümsemenı severim meleğim:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel şiir süslü kelimeler değil bana göre, işte budur ne anlatmak istediğini anlamamdır en sade şekilde, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ne harika yazı bu coco!

    GÜM!

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  5. http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥