Pages

30 Nisan 2012

11 NOSTALJİK

 

       Yaz gerçekten gelmiş!Limonata hiç bukadar harika olmamıştı...


               

    Lo&Loud'un şahane pastacıkları! hepsini hepsini istiyorum!
    sanki Hansel ve Gratel masalı gibi herşey şahane!


           

Tunalı sokaklarından bilindik bir görüntü.o çocuk bana poz mu vermiş=)=)



  
 Bu afişler de tunalı pasajlarının birinin içinde gizli.Öyle güzellerdiki görünce çekmeden duramadım=)=)


Sertab Erener'in yeni albümünü dinlediniz mi?pekii nasıl buldunuz?






sertab'ın duru sesine şarkı seçimlerine su gibi yorumuna bayıldım.güzelliği ise kök hücre yöntemindenmiş=) bu sabah gazetede okudum=)

ozaman herkese güzel bir hafta olsun mu? olsun!
                                           sevgiler<3

11 yorum:

  1. almayadan selamlar,
    blogunu cok beyendim, birbirimiziz takip etmeye ne dersin? cok sevinirim,

    selamlar zuzu

    YanıtlaSil
  2. I love the photos, your personal touch and the whole blog so so much!

    XO,
    L.
    WLL

    YanıtlaSil
  3. hahahaha poz vermıs vermıs:)) bende yaz geldı lımonatacı oldumm :)))

    YanıtlaSil
  4. Pastalar çok hoş görünüyor yaaaa. Sabah sabah canım çekti bak Cococum :)

    YanıtlaSil
  5. Yaz sonunda geldi cnm, afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok severim bu şarkıyı, sertab'tan

    YanıtlaSil
  7. Bugün ben de naneli limonata içtim ve oh be yaz geldi dedim :) Sertabın albümüne bayıldım hem yoruma hem de şarkı seçimlerine :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Ah ne çok özledim coco-jelly Tunalıyı :)

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar harika canım, limonatayı da bir ben sevemedim sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Lo&Loud'a bayılıyorum bence Ankara'da ki en gidilebilecek yerlerden birisi. Fotoğraflar da harika. Ben de blog'uma bekliyorum:)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥