Pages

30 Nisan 2012

8 -HİÇ-

Sen gittiğinden beri aynı koltukda oturuyorum Murphy.
Mevsim hiç değişmedi.
Günlerden hala pazar.
Sigarama karışma, otur karşıma hadi.
Evet kapıyı da kapat.
Çok üşürüm bilirsin bu mevsim serin geçer buralarda.
Sen gidince uzun uzun düşündüm.
-Bahçedeki çiçekleri unutmadım merak etme-
Dokunma perdelere HAYIR!
Öyle alıştımki bu loş odaya.
Kül, toz, yaşanmışlık kokusu.
Hepsini ellerimle tutabiliyorum sanki.
Varlığımızı da irdeledim.
Yokluğa geçemedim bir türlü.
Hiç.Sen yoktun.
Kavga sebebimiz o kırmızı sandalyenin de önemi yoktu
-bilirsin hep nefret ettim o dört bacaklı sürtükten-
Kitaplarını kurcaladım.
Tütünü paylaştık beraber.
"hiççi" kitaplarına şaşırdım.
Sen böyle hiççilik meraklısımıydın Murphy?
Hep mi böyleydin?
Peki ben nerdeydim?
Kafam karıştı.
Sofaya bakan pencerenin önünde oturdum hep.
Sen gittiğinden beri hiç kalkmadım.
Sen hep hiççimiydin Murphy?
Sus.
Çok yorgunum.
Yıllardır uykuya yatmamışım gibi.
Kapatma sakın ışığı.
Bilirsin karanlıkta uyuyamam.






ufak bir hatırlatma:

Nihilizm, hiççilik olarak da bilinen 19. yüzyılda Rusya'da ortaya çıkan, şüpheci temellere dayalı bir felsefe akımıdır.






ps:yazılarımı kime ithaf ettiğim en çok sorulan sorular arasında.sanırım bunun net bir cevabı yok.çünkü tek bir kişi yada nesneye ithafen yazmıyorum.bir sakız kutusu bile yazma sebebim olabiliyor.

8 yorum:

  1. gerçekten güzel yazıyorsun..

    YanıtlaSil
  2. cocommmmm o kadar etkileyici bir yazıkii kendimden geçtim resmen bebişim:)

    YanıtlaSil
  3. Güzeeel, yazılarınızı severek okuyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. kime itaf ettiğin bence bizleri ilgilendirmemeli biraz giz kalmayı bilen başarılı oluyor. Bence sen böyle güzel güzel yaz bizde merak edelim, kendi kendime cevaplar arayalım=)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim ve tanıştığıma cok memnun oldum:*

    YanıtlaSil
  6. cok güzel yazmissin blogunu cok sevdim :) cok tatli Sevgiler Prensesin Masalinada beklerim :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. Kime yazdığını bilmem de iyi yazıyorsun be kuzu :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥