Pages

18 Mart 2012

3 UM:AG SEMİNERLERİ NİSAN'DA BAŞLIYOR

Türkiye’de ilk defa um:ag’da başlayan Yazma, Felsefe, Film Atölyeleri, Roman İnceleme ve Siyasal Düşünceler Tarihi Seminerleri’nin yeni dönemi Nisan’da başlıyor.
Mehmet Eroğlu, Cemil Kavukçu, Ahmet İnam, Kurtuluş Dinçer, Çiğdem Ülker, Ahmet Özer, Erdem İliç ve Mehmet Okyayuz ile hayata ve sanata farklı bir pencereden bakmak ve üretmek isteyen herkes başvurabiliyor.
Başlangıç tarihleri:
Roman İnceleme: 10 Nisan Salı
Felsefe: 10 Nisan Salı
Yazma: 11 Nisan Çarşamba
Siyasal Düşünceler Tarihi: 11 Nisan Çarşamba
Film Atölyeleri: 12 Nisan Perşembe
İnternettten başvurmak için başvuru formunu doldurmanız yeterli oluyor.bende "yazma" seminerlerine başvurdum=)
 
 
 

3 yorum:

  1. Haber verdiğin ne iyi oldu çok ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  2. Heyyo çok sevindim, emin ol çok faydası oluyor. Ben zamanında öykü atölyesine katıldım çok faydasını gördüm, yazma olayı aslında çok teknik bir olay coco-jelly :)

    YanıtlaSil
  3. bende bole workshopları cok sevıyorum ama katılmak ıcın kendımde zaman bulamıyorum ya buarada cok pıs ozlendınız bılesınız :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥