Pages

7 Mart 2012

14 KEDİ SEVENLER:)



 Ayyy eskiden kedim değil kedilerim vardı.En son beş kedi,iki japon paluuu,bir su kaplumbağası ve bir muhabbet kuşu ile yaşıyorduk:)

Şimdi "bir kedim bile yok".Sevmesi kolay,bakımı emek ister.Hayvan sevgisi bambaşka benim için.Hayvanları sevmeyen, insanları da sevemez bence.

Ne var ki sizi bırakıp gittikleri zaman toparlanamıyorsunuz.Yaşayan anlar beni.Teker teker kaybettim minnoşlarımı.Zor geçti..Şimdi de almaya cesaret edemiyorum.Offf neyse bunlarla geçsin özlemim:)


                                                     
                                                         "AŞIIKIIM" pozu:)                                            




                                                              Uyyy maşallah:)                                                            


                                             O hareket bana değildir umarım:)                                       

Soğuklarda çevremizde ki hayvanları unutmuyoruz di mi?Sevgiler:)

14 yorum:

  1. evet unutmuors şekerim bu havakarda balkonımuza ekmek koyuyoruz mesela kediler pek bi şirinmiş be:)

    YanıtlaSil
  2. Seni en iyi anlayamlardan biriyim ben aslında kedilerim vardı yani bir kedim vardı ve onun yavruları dönem dönem şimdi bende o öldüğünden beri cesaret edmıyorum alışmak cok zor çoks sevdım bu postunu:) sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  3. çoook güzel bir post yapmışsın coco'm teşekkür ediyorum :) ben geçen hafta bir pisiciği evlat edinmek için (evet evet evlat edinmek dedim yanlış yazmadım) çok çaba sarfettim ama onu istanbuldan izmir'e getirtemeden bi erkek kedi onu öldürdü :( pisiciğim bana gelemeden ışık oldu gitti :( bir yanım tüm hayvanları almak bakmak istiyor, diğer yanım ya yetemezsem iyi bakamazsam diyor :/ elimden geldiğince çevremdeki her türlü hayvana yardımcı olmaya çalışıyorum (mesela eve giren sineği öldürmek yerine dışarı salıvermek bile dahil)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle unutmuyoruz bu kış kendiliğinden camıma gelen artık benden hiç ayrılmayan süperrrrrrrrrr bir kızım var adı boncuk benekli kara kızım benim annesinin gülü tabi ara sıra bahçeme uğrayanlarda var onlarıda ayrıcaa besliyorum benimkinin arkadaşları hele bir sarıkız var onla resmen öpüşüyor bir tatlı oynuyorlar en kısa zamanda videoya alıcam onları daha öncede kedim oldu ama bu hakkatten bambaşka bir kedi kocaman sevgiler :)))•♪•*♥gülümse♥*•♪•

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok şekerler ,en sondaki sanırım biraz edepsiz ne dersin???

    YanıtlaSil
  6. Bakmak bile deli gibi mutlu ediyor beni :))

    YanıtlaSil
  7. Follow me...

    http://mehmetaydiner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Kedilere bayılıyorum. Özellikle ilk iki kedi harika :)

    YanıtlaSil
  9. ayyy yarama bastın be cocomm.....benimde evde en az 1 dışarıda 21 kedi bakardım.en sonda son resimdeki british shorthair cinsi SİMBAm vardı ama evlenince eş durumundan kuş bile sokamıyorum offff....

    YanıtlaSil
  10. Bizimde bir karamel, badem, rino, afacan, sinirli, sarışın ve üçüzler(onlara isim bulamadıydık) vardı kedileri iyi bilirim. onları çok severim...

    YanıtlaSil
  11. Bu yorumu insanımın hesabından yazıyorum.(Siz bize sahip olduğunuzu düşünürken aslında biz size sahibiz o yüzden biz kendi aramızda size, insanım diyoruz.) Demek istediğim şu ki bir kedi almak için cesaret etmenize gerek yok,hem biz alınıp satılan bir şey değiliz hem de doğru zaman geldiğinde sizi buluruz. Sonuç olarak doğru zamanda sokakta karşınıza çıkacak kediyi zaten yanınıza alacaksınız, kaçarı yok.Ben, benim insanımın kapısında başımı okşadığı bir gece yattım sonra sabah görünce beni dayanamadı salak, hoop eve...Bakımımız da sizinkinden kolay.Sizi duyan da ayda 1 ağdaya, ayda 1 kaş aldırmaya gidiyoruz zanneder!!?Hem sokak kedisi alırsanız bakım daha da kolay olur kıllı kıllı iran kedilerine göre..Kacılar gününüzü de kutlarım. CANCAN >^.^<

    YanıtlaSil
  12. e bende bi iade-i ziyaret edeyim dedim :)) Bloğunuz çok hoş en sevdiğim hayvan kedidir bayıldım bu resimlere çoook şirinler.

    YanıtlaSil
  13. Benimde kedim var,artık kedi olarak değil ailenin üyesi olarak görüyoruz kendisini :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥