Pages

17 Mart 2012

9 ♥ DECORATİVE BIRD HOUSES ♥

 Bahar kapıda.Balkon,bahçe sezonu açılsın diye beklemekteyim.Beklerken de: "bu sene balkonum için değişik neler yapsam?" diye düşünmekteyim.

Bolkon duvarları gözüme çok boş gelmeye başladı.Kuş evleri bu boşluğu doldurur gibi geldi.Ne yapsam ne etsem diye bakınmaktayım.
 


 Bunlara bayıldım...


Ahşap boyama ile arası iyi olanlar için...


Beyaz astar


Boyamaya hazır...




Ve süper olmuş....El emeği ürünlerin yeride ayrı canım..

Daha fazlası

İlhamınız bol olsun

9 yorum:

  1. Bunlar kus yuvasi mi yani :) harikalar balkon duvarinda cidden hos durur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet canım çok güzeller dimi...balkon duvarlarına asalım bu yıl:)

      Sil
  2. Anammm ne siin seyler öyle ilk ikiye bayildim

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım ama ınanılmaz guzlelerrrr

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılarmış yaa ama ahşap boyama malzemeleri satan yerlerde hiç görmedim görürsem atlıycam sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. bunlar harika bahçeli eve taşınınca ben de duvarlarıma asıcam çok şekerler

    YanıtlaSil
  6. cok guzelllerrrrrrrr
    bahcemde geziirseniz ben bunlara takintili durumdayimmmmm
    sevgiler

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥