Pages

9 Mart 2012

13 BOŞ DUVAR KALMASIN




Bom boş duvarları hiç sevmiyorum.Yani salonun dört duvarının dördünde de bir şeyler olsun demiyorum ama bom boş....Çık sevmiyorum..Kolidorda,girişte,yatak odamda bir dolu boş duvarım var."Ne yapsam" diye bakınıyorum...

Bunları çok sevdim.Seç bastır renkli kartona yapıştır çerçeveee hooop duvara as.Kesinlikle denicem...


Yatak odalarına romantik bir dokunuş olabilir:)ihhihih




Hııımm çok değişikler.




Merdiven boşluklarına,girişlere güzel bir dokunuş.Aile fertlerinin resimlerini, aynı  teknikle eve hoşluk katması için kullanabilirsiniz.Ama mümkünse bıyıklı bir nineniz,mendebur bakışlı amcanızın resmini koymayın.Valla gülerim:)

Bir birinden cici köpüşlerin kediciklerin resimlerinide asabilirsiniz:)


13 yorum:

  1. romantik oda için romantik adam lazım neyse:)ama kurdelalı pek bi şekermiş ya:)

    YanıtlaSil
  2. ben de 1 ve 3-2 ye bayıldım coco jellym emeğine sağlık bitanem

    YanıtlaSil
  3. Çok zarif, benim evimde eşimde bir duvarı buna benzer yaptı ama bizim çerçeveler çok uyumlu değil.Hoş paylaşım..

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf çektirmeye harcadaığım vakti biraz da mevcut fotoları çerçeveletmeye harcayabilseydim keşke:)

    YanıtlaSil
  5. bu fikirlerinin uygulamasını haftaya yeni evine taşınan eski ev arkadaşımın evinde değerlendireceğim bebeğim,acayip fikirlerim var muhakkak izlemede kal:))

    YanıtlaSil
  6. bende boş duvar sevmem çok hoş bir paylaşım:)

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler ziyaret icin;) ilk fotograftaki renkli paspartular cok iyi fikirmis:) Deneyebilirim..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hepsinide cok begendim bende seviyorum böyle seyleri

    YanıtlaSil
  9. ben de boş duvar sevmem ama annem tersi o yüzden böyle doldurmam donatmam için daha çook beklemem lazım cocom:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Coco : ) Ben de duvarlarimi daha cok doldurmak istiyorum, yavas yavas yol katediyorum bu konuda ama icime tam sinecek parcalari bulup, bir de en uygun asilacak noktayi bulmam gerekiyor : ) Ben de buradayim artik : )

    YanıtlaSil
  11. offf bazılarına için gitti
    gece uyku tutmayabilir benii :(

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥