Pages

6 Şubat 2012

25 BİR DİLEK DİLEDİM PEKİ YA SİZ?

çocukken doğum günlerini bambaşka bir hevesle beklerdim.yan yana sıralanmış titreyen mumları görünce içime bir sevinç dolardı...

gözlerimi sımsıkı yumar, istediğim herşeyi bir biri ardına sıralardım...gittiğim doğum günlerinde en çok pasta üflenirken "benim içinde birşeyler dilesin" diye içimden geçirdiğimi hatırlıyorum.mumları üflemek büyük olaydı benim için.yani sadece mum olsada olurdu=)

ilkokulda taşındığımız için okul değiştirmek zorunda kalmıştım.gelin görin ki sınıfın "yeni kızı" olarak pek de hoş karşılanmadım.=)

aylar geçti ve benim doğum günüm geldi çattı.hiç ayrım yapmadan koca sınıfı doğum günüme davet ettim.hemde kendi ellerimle yaptığım davetiyelerle=)

evde bir hazırlık bir koşturmaca ühüüü sormayın tam 2 adet kocaman yaş pasta evimizin salonundaki geniş yemek masasının üzerinde sahiplerinin gelmesini bekliyor.annem bir döktürmüş ki görmeniz gerek kadın ogün 2 kilo vermiştir mutfakta=)

saatler ilerledi ilerledi...kimse yok.bekliyorum...kimse yok...

soradan 2 erkek 2 de kız arkadaşım geldi. içeri ilk girdiklerinde 2 adet kocaman pasta ve envayi çeşit  hamur işiyle donatılmış masaya bakışlarını unutamıyorum=)"kim yiyecek bunları" der gibi baktılar....



ah sonradan öğrendim ki sınıfın popüler kızı beni kıskandığı için eğer doğum günüme giderlerse onlarla oynamayacağı üzerine tehditler savurmuş.on yaşında ki bir beynin kıskanınca neler yapabilceğini görmek  şaşırtıcı... çocuklar bazen hiç kimsenin olamayacağı kadar acımasız olabiliyor=) 

ogün gelmeyenlere hiç üzülmedim gelenlerle ise günümün tadını çıkardım üstelik çokda eğlendim=)yalnız ogüne dair hatırladığım 2 şey var: ilki, ablamın bitmek bilmeyen " puaaaaaaa kızım birde 2 tane eşşek kadar pasta aldırdın lan kim yicek onları verde sevgilime götüriyim" geyikleri,  diğeri ise mumları üflediğim an=)


bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum gününde ondan izin isteyip mumlardan birini üfledim.ve yine bir dilek diledim=) bu postu okuyunca bir dilek de siz dileyin olmaz mı? kendiniz için olmasa da başkası için dileyin=)




25 yorum:

  1. Cocojellycim umarim diledigin dilek gerceklesir:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy kıyamam:)) Ben de erkek kardeşimin bir doğumgününü hatırlıyorum. o zaman daha 7 yaşında falandı. Annem otuzbeşbin kişilik hazırlık yapmış ama sadece iki çocuk gelmişti. İkisi de kızdı ve kardeşim bunun kıymetini bilmeyecek yaşlardaydı:)) Hala içime oturur.

    Pis yelloz. Boşver o zamanın popüler kızları şimdi karnında bebekle halı siliyor:))) (Diyerek tek taraflı iç rahatlatmaca yapalım:)

    YanıtlaSil
  3. tüm dileklerin gerçek olsun , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. dileğin ve dileklerimiz umarım ercek olur
    eger arkadasının d.günü bugunse
    tebrıklerımı ilet kova kadınıma aynı gunde dogmusuz :)

    daha bi içten dilek dileyesim geldi
    dileğimiz hemen oncelıklı d.gunu kızları olarak bizim :) sonra herkesin herkesin gerceklessın

    su sınıfa sonradan dahıl olma da baan lisede olmustu.
    şimdi ise hepsi beni arayıp soruyo
    populerliği aldım elinden :)
    puhahaha

    YanıtlaSil
  5. tüüm dileklerin gerçekleşir umarım ;)

    YanıtlaSil
  6. canım kalbim boşaldı sanki ,inan gözlerimi kapattım ve tuttum bir dilek
    icim hüzünlendi,bir dilekte sana geldi böyle güzel kıza güzelikler ver rabbim diye cocom,dilegin kabul olsun canım, öptüm:)o güzel kalbinden:)

    YanıtlaSil
  7. (=. zamanın ve mekanın ötesinde yaşamak. gözlerini kapattığında aklına gelen ve hissetiklerinle doğrudan balantılı. teşekkürler bu güzel gün için :)

    YanıtlaSil
  8. Ben sana kıyamam:) Canım cocom benim:))bütün mumları sen üfle emi. Birde ellerimle davetiye yaptım demissin yerim senin o ellerini:)) ben de küçükken o davetiyeleri saklar biriktirirdim:)

    YanıtlaSil
  9. umarım dileğin gerçekleşir, ben de dilek tuttum:)))

    YanıtlaSil
  10. KUŞUMMM MUTLU YILLAR SANA,UMARIM HERŞEY DİLEDİĞİNDEN DAHA GÜZEL OLUR..NİCE SENELERE:))

    YanıtlaSil
  11. gece gece içimi ısıttı bu dilek yazısı benim , sanırım dilek dilemeye ihtiyacım varmış teşekkür ederim bana bunu hatırlattığın için umarım hepinizin dileği olur . bu arada benimde böyle bir doğumgünü hikayem var , bir farkı gelmeyenleri ayartan kötü cadaloz popüler kız yok :) sanırım çoğunun çocukluğunda var bu hikaye .. yalnız değiliz:):) dileğin hemencecik kabul olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  12. canım çok şekersin ya benı cocukluk gunlerıme goturdun su bırkac satırda..Ben de dogum gunume yaklaşitıkca pastamı hayal ederdım hep..en satafatlısını hayal ederdım hem de annemle bır olup yapmalıydık o şatafatlı harıka pastayı..Her defasında da kek ustu pudıng ustu krem şantı tabı bekledıgım şatafatı yakalayamazdık.Ama o kadar eğlenirdik ki misafirlerimiz arkadaşlarım ve hediyelerimle!
    Seneler gectıkce pastamda hayal ettıgım şatafatı yakaladım belki ama o ilk yaşların heyecanını bulmak çok zorlaştı..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Tabi ki mutlu yıllar canım coco jellyim:)

    YanıtlaSil
  14. Çocukluk işte ama kıskançlık her yaşta var..

    Bende dilediğim dileğimi rabbim kabul eder inşAllah..

    YanıtlaSil
  15. cocom kıyamam sana ,benzer bir durumlada ben karşılaşmıştım demekki bu tip insanlar her zamanda her yerde olabiliyorlar.neyse canım dilek diledim umarım seninde herşey gönlünce olur,sevgiler

    YanıtlaSil
  16. hikaye acikliymis,cocukluk iste..:))Bide bu abi ve ablalarin kucuk kiz kardesleriyle dalga gecme hobisi vardi bi ara degilmi..:))

    Coco jum diledigin butun dilekler kabul olsun diliyorum ben senin icin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. ayy ya kıyamam..inşallaah dileklerin artık gerçek olur:))

    YanıtlaSil
  18. güzel coco mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
  19. ben diledim bile :)senınkı de bnımki de gerçek olr umarım :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. tüm arzularınız hemen olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  21. Mutlu yıllar canım,umarım tuttuğun bütün dilekler gerçek olur.

    YanıtlaSil
  22. Canım benim, biraz geç oldu ama doğumgünün kutlu olsun, umarım bütün dilediğin dilekler gerçekleşir hayatın boyunca. Öpüyorum seni kocaman

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. geç olduğu için affet =) ne dilediysen gerçek olsun :****

    YanıtlaSil
  24. inşallah dileklerin gerçek olur tatlım..

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥