Pages

22 Ocak 2012

11 Soğuk Bir Ankara

Uzun zaman oldu ey ahali....Koşturmalar ve zaman.Ne ara yeni yılı kutladık,ne ara ayın sonuna geldik anlamadım....

Yeni yil ile gelen soğuklar.Bir de Çankaya'da ki doğal gaz sorunu.Biraz kan basıncım düştü,biraz huysuz oldum.

Kat kat giysilerle evde dolaşmak.Evin en sıcak yeri olan salona kamp kurduk aşkımla:)Allah'tan koltuklar rahat.Üç gecedir salonda konaklamak,ilişkimize renk kattı.Salonun ortasında ki ısıtıcı...Kürk postu yere serip,şöminenin sıcaklığı yüzümüze vururken şarap yudumlamak kadar romantik olmasa da hayat kurtarıcı;)

Her ortamda zeksü ve çekici olabilirim sanırdım...İki çorap üstüne ev botu,kat kat kazaklar polarlar.İmajım zedelendi:)

Başkent Doğalgaz'a aşk olsun.Neyse bu gün biraz ısındık...Şartlar olgunlaşınca buluşmak dileğiyle...

Not:

Siz siz olun ne kadar soğuk olursa olsun yün içlik giymeyin...:)Ne demiş Coco:"moda geçici stil kalıcıdır".O zaman size glitter içlik önerebilirim...Dikkat kaşıntı yapabilir:)

Sıcak kalın...Saygılar bizden efendim;)

11 yorum:

  1. Özledim Ankarayı, insan Kar'ı özler mi özlüyor. Yağmadı gitti İstanbul'a bir de DTCF'yi özledim.

    YanıtlaSil
  2. Bolat selam:)nasıl ya ist karlar altında diye biliyoruz...ulaşım kitlendi vs diyorlardi...dtcf nin önünden gecerim arada .....bekleriz uğra buralara sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Yeni Ankara'li oldum ve resmen donuyorum! Muhtemelen yillardir bu kadar soguk hava gormemistim. Ankara iyi karsiladi beni buz gibi havasiyla:(

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyy cocom gecmiş olsun zordur sogukda yaşam ,kaşıntı bende bol almıyayım şeker,sen her halinle tatlısındır takma sevgilerimle canım:))))

    YanıtlaSil
  5. hahahah sapsalsın :)ıclıkmıs ben corapları esorfman uzerıne gecırıyorum anemının babası cıktı bende:)

    YanıtlaSil
  6. Lulu:)Hoş geldin tatlım sehrimize:)Ankara'nın ayazı meshurdur ama bu yil cidden soğuk .iyi giyin tatlım sevgiler:)

    Selinka:)Tatlım cok pek datlusun:)sevgiler

    Grace:)cidden soğuk cok üşüyorum ;)dikkat et sende sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. hahaha güleyim mi üzüleyim mi bilemedim kuzucum okurken :))
    değişik olmuş ya tadını çıkarın bence bu koşulların.. hasta olmamaya çalışarak tabii ki :P

    özledim çok, öpüyorum ikinizi de.. :)

    YanıtlaSil
  8. Cococum bugün İzmir bahar gibiydi.Hatta evi havalandıralım derken işi abartıp 2 saat pencereler açık oturduk :) (Evet biliyorum,ben gıcık bir ayuyum) :D

    YanıtlaSil
  9. Yaa bu CNN-Türk'te Bünamin vardı yacak diyordu yağmıyordu, adam bıraktı işi gezi programı yapıyor. İtanbulda kar filan yok :))

    YanıtlaSil
  10. :) cok hossun,Ankara'nin sogugunu bilirim insanin icine isler,isinamazsin..
    Yazi harika olmus.
    Sicak gunler diliyorum.
    Sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
  11. oyyy oyyy donduk yahu donduk, şimdide yağan karlar erimeden üzerine daha da katmerlisi eklendi, kolu bacağı kırmadan yaza çıkabilirsek ne mutlu bize ;D

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥