Pages

23 Ocak 2012

6 DİSPOZOFOBİ

Anı neydi sahi?

Neydi belleklerimizde ciltleyip yer edindirdiklerimiz...

Tüm kalabalığı yararak soğuğa inat yürüdüğümüz...

bomboş sokakları,

herbiri ötekini çağrıştıran kahvehaneleri isimlendiren,

kafe kültürünü oluşturan olgu yine aynı, hep aynı:

BİRİKTİRDİKLERİMİZ

kedinizi ceplerinizde kum taneleriyle yürüyor gibi hissettiniz mi hiç?

yeşil ışıkta karşıdan karşıya geçerken,

yaya yolunun şeritlerine bastığınızda

akşam ayazında iki parmağınızın aralığındaki tütünü soluk edinmişken...

belki bir gramafondan eski bir 45liği dillendirirken

cepleri yoklamak ansızın...

 küçük kum keseciklerinin arasındaki çakıl taşları

atılmalı

ağırlık yahu...

belkide dispozofobisinizdir

buda bir bakış açısı...

6 yorum:

  1. süper!
    zaten gamofon ve 45lik lafı geçiyorsa her şey güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. biriktirmek iyi anlamadadır benim için !!

    ama biriktirmek fazlalıksa hiç yoktur hayatımda..
    hafiflemek GÜZELDİR ! :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tık tık, kimse yok mu ben geldim:=)

    YanıtlaSil
  4. İadeyi ziyarete geldim. Ben senin blogunu sevdim.Gelirim ara sıra sende bu yaşlı arkadaşını unutma.Sevgiyle kal.Görüşürüz...

    YanıtlaSil
  5. Coco -jelly slm
    çekilişime katılmak istersen görselle beraber blogunda duyurunu yapıp linkini çekiliş postumun altına bırakmalısın. Mailini de unutma:)

    YanıtlaSil
  6. seslerine mi hayran kalayim...guzelliklerine mi...yoksa melodiye mi ? :)esekurler

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥