Pages

31 Ocak 2012

23 ÇİKOLATALI PASTA GİBİ BİR KALBİNİZ OLSUN



Hayatta yaşadığınız en güzel anlardan biri, başka bir ruhun yükselmesine basamak olduğunuzu gördüğünüz an olsun. O zaman garanti bence tüm runlara beyaz ışık…

Karşımızdakini ne kadar kandırdığımızın bir önemi yok aslında; kendimizi kandırmaya bukadar hazırken ve söylediğimiz yalanlara inanırken. Yansımalar dünyasında nekadar kendimiziz ki… buyüzden belki “ıssım adam” türevi filmlerin milyonlar izlenmesi hep söyleyemediklerimizi ya da yapamadıklarımızı yapan insanlara imrenmelerimizden çıkan bir çeşit sonuçlandırma yapmaya çalışıyorum. İsterseniz tümevarım diyin ya da her ne isterseniz...

sadece hayatta bir kez olsun olumsuz ifadelerin yerini olumlu olanlarla yer değiştirin...hayatınızda nekadar çok şeyin değiştiğini göreceksiniz.başkaları için dua etmekten, güzel şeyler dilemekten çekinmemek gerek...inanın Tanrı, başkaları için dilediğinz her güzel şeyin fazlasını size vericektir...

Bu güzelim pastayı da sonunda Ankara'ya dönen canım arkadaşım Selen'e yolluyorum..biliyorum sanal filan ama idare et=)

23 yorum:

  1. coco çok fenasın şurda pasta krizine girdim :(

    YanıtlaSil
  2. bende güzel bakanın kalbinin güzel olduguna inanıyorum canım,kalbini güzelleştirmeyi herkese nasip etsin mevlam:)bende cok gayret ediyorum nefsimle savaşmak zorunda kalıyorum,güzel olalım güzelleşelim canım benim,sevgilerimle öpt cocom:))))

    YanıtlaSil
  3. ayrıca cok pis bayıldım pastaya sevgilerimle:)))))))

    YanıtlaSil
  4. Saat 9 a geliyo ben pastayı gördüm krize giricem kiloları aldır sen bize :(


    hehe :D

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok teşekkür ederm senin yanımda olman yetr benim için :)) sen her şeyden değerlisin iyiki varsın

    YanıtlaSil
  6. Ne tatlı ve içten bir paylaşım ..
    Yüreğime saglık coco jely cok haklisin insan iyilik düşününce iyiliklerle sarmalaniyor sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlı ve içten bir paylaşım ..
    Yüreğime saglık coco jely cok haklisin insan iyilik düşününce iyiliklerle sarmalaniyor sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir yazi olmus cnm :) cok icten yazmissin <33

    Bu arada Pasta da enfes görünüyor :))

    ... Güzel yorumlarin Beni cok mutlu etti gercekten, hakkimda böyle düsündügün icin cok tskler <3

    Sevgiler
    Xx Özlem

    YanıtlaSil
  9. Hayır, pasta benim olsun. Ama sanal pasta falan istemem onu baştan söyleyeyim Cococum :))

    YanıtlaSil
  10. bak yaaa.....saat 05:18 ve ben sayende badem çukulatalarıma saldrırdım.saol cococum...:)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel yazmıssın canım ya çok haklısın..

    YanıtlaSil
  12. Amin ve sonsuzkere katılıyorum canım

    YanıtlaSil
  13. Umarım bu güzel yazındakileri gerçekleştirebilirim, okuduğum an bile hafifledim:)

    YanıtlaSil
  14. Canım çekti akşam akşam amaaa! :(

    YanıtlaSil
  15. Bir gün arkadaşınızla birlikte yaparsınız bu pastadan umarım :)

    YanıtlaSil
  16. ''başkaları için dua etmekten, güzel şeyler dilemekten çekinmemek gerek...inanın Tanrı, başkaları için dilediğinz her güzel şeyin fazlasını size vericektir...'' Çok doğru yazmışsınız,pasta bahane :) Bu arada bloğumdaki izlemeyle ilgili olan sorunu hallettim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ne güzel bi dilek bu canım,bloga geri dönüşümün kutlaması olarak kabul ediyorum bunu:P

    YanıtlaSil
  18. Çikolata tadında bir post olmuş canlar :) Olumsuzları olumlularla değiştirebilsek bir de krokanlı çikolatalı pasta gibi hayatımzı olacak :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
    Mevlüt Kandili Mübarek Olsun Canim.

    YanıtlaSil
  20. cok icten bir yazi olmus, bencede güzel seyler dileyelimki baskalari icin, güzellik dolsun icimize ; )

    YanıtlaSil
  21. Bi bok olmaz bundan ( Bakalım eleştiriye acıkmısın yoksa kendi kendinemi eğleniyosun )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız abla kardeş koptuk yorumuna:))))...nimete bok denmez...aslında neye "bi bok olmaz" dediğini de anlamadık...ayıp ayıp:)).gecenin bu saatinde bunu mu düşündün:)eleştiri değil ki bu:))))))))

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥