Pages

31 Ocak 2012

12 1 KİTAP 1 FİLM 1 MÜZİK




Sınavları atlattıktan sonra yarım kalan kitaplarıma gömüldüm.okulun son 1 ayı benimle okul yollarını arşınlayan, "yol arkadaşı" maiyetinde ki kitabı mı sonunda bitirebildim...Elif Şafak bu kitabında kendi iç dünyasına şahit olabileceğiniz ve kendisinin hertürlü konudaki fikirlerini okuyabileceğiniz ufak denemelerden oluşan bir yapıt sunmuş.ben beğendim özellikle birtakım olayları anlatırken hayali kurgularla zenginlştirmesi bana hitap etti."beynim dinlensin, şöle köşeme çekilip kahvemle iki satır bir şey okuyayım derseniz  alın okuyun=)





Ablam sayesinde izlediğim 2009 yapımı bu film bence her genç bayan tarafından izlenmeli=) anlık hevesler geçici olabiliyor...



ve son günlerde defalarca dinlediğim Il Divo...
Chris Isaak'ın ünlü klasiklerinden olan Wicked Game şarkısına büyüleyici bir yorum getirmişler...
ve kabul edelim seslerinin haricinde görsellikleride fena sayılmaz;)


pekii sizlerin önerileri neler? hadi herkes 1 kitap 1 film 1 müzik önersin =)






12 yorum:

  1. Ahhhh ben de bu ara il divo dinliyorum hep.Onlar benim biscolata erkeklerim:p

    YanıtlaSil
  2. bu filmi hiç duymadım kesinlikle izlemeliyim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Tim Burton'dan Paris'te Geceler.
    Yeni keşfettiğim Mabel Matiz(kendileri Türk)
    En son okuduğum kitapta Küçük Mucizeler Dükkan'ı fena değildi :))

    YanıtlaSil
  5. filmi bi kenara yaziyorum :) merak ettim simdi

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Filmi şimdi izlemeye karar verdim!!

    YanıtlaSil
  7. Filmi izlemiştim bende merakla, eh diyebilirim ama siz yinede izleyin arşiv de bulunsun.
    Kitap Serdar Özkan-Kayıp Gül
    Müzik Bu aralar 2 tane favorim var
    Zakkum'dan Yüzük ve Bahadır Tatlıöz-Yıllar
    Film daha izlemedim ama ilk önce kitabını okumak istiyorum ondan sonra The Help filmi Kitabın ismi ise Duyguların Rengi (Pegasus Yayınları)

    Keyifli Seyirler ve Okumalar

    http://suaryadan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. firarperesti okudum gerçekten tamda söyledigin gibi kahveyle iyi gidiyor. yormayan akan bir kitaptı.normalde elif şafak sevmem okumam çünkü ama önyargımı kırdı diyebilirim.fakat filmi gerçkten mrk ettim şimdi=)

    YanıtlaSil
  9. Firarperest çok keyifli bir kitaptı, okurken insanın ufkunu genişleten bir kitap, Elif ŞAfak'ın dili de kitabı daha lezzetli yapıyor

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. filmi ben de izlemiştim biraz monoton gitse de izlenmeli :)

    YanıtlaSil
  11. Film icin tesekkurler en kisa zamanda izliycem,genelde izliycek film bulamadigim zaman hep sorma geregi duyarim isabet oldu:)

    Firarperesti severek okuorm hatta bitirmek uzereyim..:)

    YanıtlaSil
  12. Elif safakt'an bende ask' i okumustum,ama bu kitabini henus okumadim :(

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥