Pages

28 Aralık 2011

11 YENİ YIL KARTINIZ HAZIR MI?

 Mail,mj,face derken mektup yazmayı, kart yollamayı unuttuk mu?
Hayır ben unutmadım:)
Aldığım her hediyeye minnoş bir kart iliştirmeye bayılırım.Hele ki yeni yılda kartlarımın sayısı artar:)

Çok cici kartlar satılmakta...Ama çoğu zaman kendi kartımı kendim hazırlarım.Renkli karton,şekilli makas,yapıştırıcı,simli renkli kalemler ve biraz daha sim:)...Bir dolu kart yapabilirim..

Buradan bık bık konuştuğuma bakmayın;sayılı günler kaldı ve ben hala kartlarımı hazırlamadım:(Ne yapsam diye gezinirken sizlerle de paylaşmak istedim:)


İsterseniz fatoş amcadan dan yardım alıp süper stıckerlar elde edebilirsiniz...




 Minik zarflar hazırlayabilir,evde ki düğmeleri değerlendirebilirsiniz


 Çam ağaçları,Noel Baba,geyik,kar tanesi figürleri kullanabilirsiniz.Kartlarınızın içine minik şekerler iliştirmeyi de unutmayın.ben çok severim de:)


Baktınız bir şey çıkmıyor "yok ben yapamıyorum" diyorsanız;minik bir kartonu ikiye katlayın,simli kalemle notunuzu yazın,bir kurdele ile hediye paketinize yapıştırın.

Bol simli,cici hediyeli,bol kahkahalı kalın:)


11 yorum:

  1. coco-jellym ben de bayılıyorum bu kartlara yaa.ve mümkün olduğunca ben de aldığım hediyelerin içine koyuyorum:))

    YanıtlaSil
  2. "Bize de gel" dedin, geldim... Ne de iyi etmisim...:::)) Sahane, civil civil bir blogla karsilastim... Bundan sonra hep sendeyim...:::) Sevgilerimle, mutlu bir yil dilerim...

    YanıtlaSil
  3. canım ne kadar ince ve düşüncelisin.. çok zevkli bişey bu yaptığın ama hediye seçmek kadar çok vakit aldığı için çoğumuz atlıyoruz.. ://

    umarım gecikmeden hazırlarsın bu yılın kartlarını da :)
    öpüyorum seni kocaman..

    YanıtlaSil
  4. bu sevimli posttan sonra hemen kartlarımı hazırlıyoruuum :)

    YanıtlaSil
  5. cok tatlılar cok guzel bır post olmus evet yok gercekten:(

    YanıtlaSil
  6. doğru söylemişsin, teknoloji içerisinde tüm bu güzellikler unutuldu ama ne kadar da güzel oluyor bir hediye yanında böyle şirin kartlardan almak =)

    YanıtlaSil
  7. neşelendirdi bu post beni :) kesinlikle ne mail ne msg kartların yerini tutmuyor! öpüldün cnmm

    YanıtlaSil
  8. hediye paketlerine iliştirilen kartları ben de çok seviyorum bir de el emeği olması bam başka bir hava katıyor...bununla ilgili de örnekler sunan hatta yazdırabileceğimiz bir sürü site varken,kesinlikle kartlarımızı kendimiz yapmalıyız :)

    YanıtlaSil
  9. Hala böyle ince insanların olması ne güzel. Bana hayat boyu sadece bır kez kartpostal geldi, çok sevinmiştim. Keşke yılbaşı sabahı posta kutum bunlarla dolsa..

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. bu sene yılbaşı kartımı bende kendim hazırladım:)

    hadi tık tık yap :=)

    http://www.saadetiblog.com/2012/01/2012.html

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥