Pages

24 Aralık 2011

10 YENİ YIL İÇİN MİNİK FİKİRLER:)



Simli,yaldızlı,allı pullu...Bu tarz mumlar dan alıyoruz,boş duran şamdanlarımıza,hatta kavanozlarımıza yerleştiriyoruz...Hepimizin mutfağında eminim boş kavanozlardan vardır...Yarısını dekoratif taşlarla doldurup mumu içine yerleştiriyoruz...İsterseniz kavanozlarınızı süsleye bilirsiniz.Boncuklar,deniz kabukları,simlerle süsleyin ve boyun kısmına minnoş bir kurdele bağlayın...




İlla pahalı hediyeler almak zorunda değilsiniz...Sevdiklerinize en güzel tatlınız dan yapıp paketleyin.Tuzlu sevene tuzlu yapın canım:)Benim tercihim şirin kurabiyeler.Kurabiye poşetlerine yerleştirin,ya da böyle şirin metal bir kutuya koyun.Elinizin değdiği bu hediye sevdiklerinizi çok mutlu edecektir:)



Minikleri unutmayın...Bir dolu şeker alın,renkli kartonlardan külah yapın.Ve üzerini dilediğiniz gibi süsleyin..Ben taş şekerlere bayılıyorum...Hele bir de haribo stantları var ki ölüyorum onların yanında:)Olmadı bonibon alın canım cık cık:)




"Ben parama kıydım her birine hediye aldım"diyorsanız...."Ohhh ohhh al al beni unut di mi?":)Eee isimler karışmayacak mı?Yahu bırak artık tükenmez kalemle isim yazmayı işaret koymayı:)Her kese özel baş harflerinin olduğu şirin paketler görmek istiyoruz artık senden:)



Böyle bir sofra hazırla ve beni ara numaram 0505xxxxxxxxx(numaralarımızı sadece üyelerimiz görebilir) şaka şaka:)Ne şirin,basit ve hoş di mi?



Takımı bozulan geride kalan tabaklarını atmadıysan kullanma zamanı...Süsle ve sofrana yerleştir:)



Kocaman cup lar dan al...En altına kek yerleştiriyorum ve başlıyorum dizmeye;bir sıra puding,bir sıra meyve,dondurma,kek,meyve,aralara fındık fıstık,gene aynı sırayla dolduruyorum.En üste çırpılmış krema ya da jöle...Konuklarınız bayılacaklar bu sunuma:)



Yer kartları hazırlayın..Masanızın rengine uysun...Çok uğraştırmaz vıdı vıdı etmeyin..:)Renkli kartonu şekilli makasla kesiyoruz simli kalemle isimleri yazıyoruz..Katlayıp soframızı süslüyoruz:)

10 yorum:

  1. çok renkli güzel bir blog..takipteyim sizi..
    banada beklerim..sevgiler
    www.gencergenc.com

    YanıtlaSil
  2. o kırmızı pembe kutulardan recaa ediyorum lütfen :) çok güzeller. hele şu minik çam ağacı nefis :) paylaşım için teşekkürler cocooo.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fikirler bunlar canlar mucxx :)

    YanıtlaSil
  4. Masa dekorlarini cok begendim :)) kirmizi beyaz ikilisini cok seviyorum zaten <3


    Öptümm

    YanıtlaSil
  5. Seda:)cok tesekkurler sevgiler

    Leylacim cok şirinler di mı?opuyorum;)

    Tubitoscum;)muah;)

    YanıtlaSil
  6. minik çam ağacına bayıldım, ne şirin olmuş ;)

    YanıtlaSil
  7. Ay ne guzel bir sürü parlak fikir, kulahtaki sekerlere bayıldım, ne guzel sunum!!

    Blogumda Nr 39 ayakkabı çekilişi var, beklerim bu arada:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bende sizin gibi düşünüyorum, insanın eliyle yaptığı herşey çok kıymetli, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. hepsine ayrı ayrı bayıldım ama tabaktaki çam ağacı fikrine hayran kaldım süper =)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥