Pages

1 Aralık 2011

15 YENİ YIL İÇİN KAPILAR HAZIR

 Kapı süslerine düşkünlüğüm sayesinde yeni taşınsak ta apartmanda ki tüm bayanlarla tanıştım:)Kendi yaptıklarım da var aldıklarımda:)

Kimi kasnak kullanıyor,ki mi köpük...Tercih size kalmış..Euro Flora da çok cici süsler var...Kendi kapı süsünüzü kendiniz yapabilirsiniz..Geçen yıl çok makul fiyatlara bir dolu kapı süsü de görmüştüm..Bu aralar gene gidicem sizler için foto alırım:)

Şimdilik fikir alın:)





Bu tarz miniklerinin içine mumlar koyup sofranıza renk katabilirsiniz:)


Kırmızı yeşil dışında,mavi yeşil de hoşuma gitti...Saten kurdele,spreyler,yapay çiçekler...Harikalar yaratabilirsiniz.



15 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum kapı süslerini,baktıkça mutlu oluyorum=)

    YanıtlaSil
  2. Kapı süslerine bayılıyorum. Favorim ise yeşil yapraklar üzerine kırmızı minik meyveler olan. Ama en üstte ortadaki mandallı olan da çok ilginçmiş.

    YanıtlaSil
  3. kapı süslerini seviyorum, bence kapıda hep durmalılar, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. bayılırım kapı süslerine, hepsi çok şeker. bana en farklı fotoğraflı olan geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok seviyorum ama evim bahçeli ve sabah asarsam akşama bulamayacağımdan korkuyorum açıkçası:)

    YanıtlaSil
  6. ayy hepsi çok ama çook güzel, bende geçen ay yeni bir kapı süsü aldım ve ağacımı da hafta sonu kurdum :)) en kısa zamanda post yapacağım, inşallah :))

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bizim kapıda bir tane var 3 yıldır bizim kapıda :D

    YanıtlaSil
  8. Harika kapı süleri çok ama çok güzeller..
    Bloğuna bayıldım.
    İnsanın içini açıyor.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  9. Dublexim olursa iyi fikir, mercii.

    Bu arada blogda hediye kampanyam var, beklerim..
    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2011/11/hediyebella-gloria-yeni.html

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel ve zevkli işler...
    Haklısın artık uyanma vakti,gidipte şu çelenkleri ortaya çıkarayım..
    sayende gaza geldim,koşuyorum süslemelerime...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. harika blog :) iyi ki rastladım

    YanıtlaSil
  12. kapı süslerine bende bayılıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  13. Bunların hepsi çoook güzel :)

    YanıtlaSil
  14. ben ikinci olani cok begendim. ayrica kendin de cok kolay yapabilirsin, denemk lazim. :))
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Followup;)canim beni de mutlu ediyorlar ;) muah;)

    Depresif ayu;)bence de cok değişik do mı öptüm;)

    Noblesse;)Benim kapıda da hep dürüyor yeni yılda
    değiştiriyorum muah;)
    Sj;)aynen canım yapılabilir aslında muah;)

    Bahar:)canım bişey olmaz...as kız muah;)))

    Duju;)ben çıkardım ağacımı ;))) muah;)

    Anindayorum:)bayıldım adına sevgiler;)

    Hayat Cafe;)biz de sana bayılıyoruz;)muah;)

    Reyhane;)sevgiler;)

    Evcilik;)muah canımsin koş tabi ;)

    Defansif;)muaaaah;)

    Rebel;)sevgiler muah;)

    Siu;)sevgiler canım muaaaah;)

    Gizem;)Dedik gülüm dedik :)muah;)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥