Pages

24 Aralık 2011

7 2010'da Mutlu Evlenen Hüzünlü 2011 Gelini

   Her yıl acısıyla tatlısıyla geçip gidiyor...Dönüp baktığımda ; kazanımlarımla kayıplarımı incelerken buluyorum kendimi.



  2010 güzel geçmişti aslında.Hayatımın aşkıyla süper  bir düğün....Ağlamamak için kına gecesi düzenlemeyen salak bir duygusalım kimi ne göre."Ben evden gelinlikle çıkmam arkadaş sanki hiç gelmeyecekmiş im gibi...Bir törene lüzum yok zaten gelinliğim pislenir.Ben otelde hazırlanıcam" dedim...

  Duşumu aldım,çantamı hazırladım...Hazal ve annem telaş içindeler..."Ne oluyor yaa?" dediğimde,annem:"Hazal hastalandı kusuyor" dedi..."Yok artık yaa... Ne oldu ablacım ne yedin bok vardı bu günü mü buldun hastalanıcak?"....Sarıya çalan yüzünü yastığına yaslamış,uzun saçlarını yataktan sarkıtmış..."Gelemeyebilirim abla düğüne çok kötüyüm"

  Ne yapsam bilemedim...Nane limonlar,papatyalar sıcak su torbaları."Sen hazırlan çocuğum düzelir o" diyen annemin,soğuk kanlı olmaya çalışan, heyecanlı sesi kulağım da...Telefonum susmuyor...Düğünden bir kaç hafta önce bozulan ve 3310 la hazırlıklarımı tamamlamaya çalışan ben...Tuşları görünmüyor ki açayım.

  Düğün gelinlik...Aklınıza gelebilecek her ince ayrıntıyla uğraşmaktan yorulan bedenim kurdeşen döktü...Son provalar da öbek öbek kızarmış vücudumdan utanıyordum..."Allah'ım çok kötü bunlar..Ya düğün günü geçmezlerse".Böyle bir dönemde telefonu düşünemedim tabi...

  Arayan damat "biz geliyoruz hayatım Hasan seninle otele gelmek istiyor o da var"..."süper şekerleri,yer kartlarının asılacağı ağacı falan onun arabaya atalım Boğaç yeter bunaldım"

  Kısa,beyaz elbisemi giydim saçımı alelade topladım...Son anda düğünde takmaktan vazgeçtiğim tacımı geçirdim topuzuma...Evde bir koşturma..."yav gene ne oluyor beeee" "Hadi sen işine bak Otelde kalabalık olmasın biz Hazal la kuaföre gidiyoruz"....Cevap veremeden fırladılar evden.Sesler geliyor.Mutfağa indim bir lokma ekmek attım ağzıma.Babam bilgisayar başında.Duygularını saklamaya çalışan,öylesine bir günde çay içen bir baba gibi...

  "Babacım Boğaç ve Hasan geliyor beni almaya".Sessizlik...."....hıı iyi..."Üst kata çıktım babetlerimi giydim,arabaya ıvır zıvırları yükledik.Son kez mutfağın camına merakla boynumu uzattım.Yok adam aynı."Babacım gidiyorum ben akşam görüşürüz"...."Hadi kolay gelsin"

  Heyecanını soğuk kanlılıkla,gidişimi umursamıyormuş gibi davranarak saklayan babamda kaldı aklım.

  İki araba bangır bangır müzikle otele geldik.Hasancığım heyecanımı bastırmak için elinden geleni yapıyor."yav arkadaş bu nasıl gelinlik makyajın nere de lan?".....Her kezi boğmak istiyorsunuz o an."Bu gelinlik değil be salak"

Bir kapris bir suratsız bir heyecanlıyım...

  Odamıza çıktık.Boğaç kayboldu.Gelinliğimi almaya gitmiş.Bir kaç dakika otelin o süper odasında volta attım yoğun kalp atışlarıyla.Tedirginlik ten çok sebepsiz bir heyecan...

  Ve bir anda oda dostlarla dolmaya başladı...Kuaförüm,makyözüm.3310 susmuyor:)))Gelinliğim geldi....Pronovias Georgia...Tüm ihtişamıyla öylece duruyor.Bir duş daha aldım ortam kalabalıklaşma dan.Zeynep'in (süper bir eltidir)dostluğu ablalığı sakinleştirmeye başlamıştı beni...Arada düğün mekanına iniyor çiçekleri,süslemeleri kontrol ediyor.Benim yerime,benden daha iyi organize ediyor..

İyi ki böyle güzel dostlar edinmişim diye geçiriyorum aklımdan...Hepsinin sevgisini,desteğini arıyorsunuz o gün...İyiki varsınız...

  Saat 15:00'da giriş yapmıştık otele.Saatler su gibi ilerlerken saçım tamamlandı,makyajım yapıldı.Hasan ve Boğaç ve diğer tüm dostlarım...Arada içeri dalıyorlar beni kontrol ediyorlar."Çıkın lan artık yeter "diye bağıran Zeynep yetişiyor gene.

  Odaya sürekli yemek ve içki geliyor.Ben hala baba evinde ki bir lokmayla duruyorum.Açlık yok.Portakallı şampanya 3310'u bile apple gibi görmemi sağlıyor:)

Sakinleşmeye başlıyor odam...

  Ödünç-yeni-eski....Yeni ayakkabılarımı giyiyorum,Boğaç'ın geçen yıl aldığı bileziğimi bileğime takıyorum.....Ya ödünç?Zeynep unutur mu?Böyle fiyonklu lastikli gibi bir şey ...."Geçir şunu baldırına"...Üstünde mikisi olan bu zeksüü,sevimli ödünç şeyi takıyorum:)

  Müzik başladı.19:30-20:00 arası yarım saatlik bir cd çalmaya başladı...."Ne geldiler mi?" Pencereden gördüğüm manzara karşısın da ürkmemle birlikle oda boşalıyor."Hadi son yarım saat"

  Boğaç odasında hazırlanırken saat ilerliyor...Selin ve Simtaç beni yatak odasına çekiyorlar.Biri elbisemi alttan çıkartırken biri gelinliğin düğmelerini ilikliyor.Kapının çalınmasıyla odaya dalıyor damat.

  Büyük kapı da üç bayan; biri kulaklık gibi bir şeyle talimat veriyor.."Tamam şimdi gelinleyiz...Biz den haber bekleyin ve parçayı öyle girin.Garsonlar yerlerine ,etrafı boşaltın."Bir kamera,o üç bayan ve biz.

  Besmele çekip asansöre biniyoruz.Otelin ana girişine ulaşıyoruz.Biraz daha ilerliyor ve ikinci asansörle terasa çıkıyoruz...

  Gene başladı kadın"biz geldik parçayı hazırlayın.Damat gelin geliyor.Siz de duvağı ve kuyruğu düzeltin."Ne olduğunu anlamaya çalışan gözlerle etrafı izliyoruz.Işıklar kararmış.Bize dönüyor abla"Dik yürüyoruz gülümsüyoruz"

  Veee parçam başladı....Çok tartıştık."Eğlenceli bir giriş istiyorum karışma bana" dedim



  Millet bir şaşkın,her kes mutlu...Nikah kıyıldı,ilk dans, altınlar toplandı...Sıra eğlenmeye geldi...

Her şey süperdi...

  Balayı,eve alışma derken aylar ilerledi...Dostlar sürekli bizde.Çat kapı gelen Hasanım hep yanımızda.Çok destek oldu,elini hiç çekmedi bizden...


2010'da mutlu evlenen hüzünlü 2011 gelini....

2010 nasıl geçti anlamadık...Sürekli bir misafir,yok bu eksik şunu da alalım turları...

Hasanım hastalandı."iyileşip çıkıcam yeni yılda sendeyim Estoş"

Gelmedi gelemedi.. Hasanımızı 2011 'in ikinci ayında kaybettik...

Çok değiştik..

Çok sarsıldık.Öyle güzel başlayan ve ilerleyen bir yılın ardın dan bu gelmemeliydi...Dostların kıymeti böyle güzel ve böyle acı günler de anlaşılıyor muş.Acı da olsa öğretildi..

Alışmaya çalışıyoruz hala...Dostlar edinmeye çalışıyorum durmadan.Hangi dostun kalpte nasıl bir etki bırakacağı zamanla belli olur.
Ve
Hepinizi değerli buluyorum ayrı ayrı....

7 yorum:

  1. ne güzel bi hikaye.. =) mutluluğunuz sonsuza dek sürer umarım ama kaybınız için çok üzüldüm..

    YanıtlaSil
  2. Güzel başlayan bi yazının sonunda böyle bişey yaşamış olmana çok üzüldüm başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  3. umarım mutluluğun hiç eksilmez..başın sağolsun bu arada..

    YanıtlaSil
  4. okudum ve çok duygulandım... Bi daha göstermesin Allah...

    YanıtlaSil
  5. heyecan ve gülümseme ile keyifle okurken sonu iyi olmadı bu hikayenin... ama mutlulukta acı da haytımızın gerçeği hepimizin hayatında mutluluk ve acılar illaki oluyor başınız sağolsun:(

    YanıtlaSil
  6. çok güzel giden bir hikayeydi ama sonu cok zorr cokk acı:( Allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  7. Allahım zamansız ve genç ölüm vermesin canım, sende çok ayrısın değerlisin..

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥