Pages

30 Kasım 2011

3 SPALTANA DOĞAL AYDINLATMA

Abajur ve lambaderin  eve ayrı bir hava kattığını düşünüyorum.....İster paslanmaz dan ister ahşaptan tan olsun;evinize uygun bir aydınlatma ortamı değiştirecektir...

Spaltana doğal malzemelerden ürettiği bu aydınlatmaları ile gönlümü kazandı...Modellere bayıldım..Tanıdık bir yer bulup yaptırılabilir.Ne dersiniz?







Bin tane ampulü olan gözlerimi mahveden avizeyi daha az kullanmak istiyorum....Bir lambader edinmem lazım.Hem çevreye,hem sağlığa,hem de bütçeye uygun tasarruflu  ampuller kullanın.Eskisi gibi yapay ışıkları da kalmadı.Ben en çok gün ışığı rengini seviyorum.Gözlerim yorulmuyor.Termik santraller,kirlenen çevre....Daha az elektrik kullanmak lazım..








3 yorum:

  1. benim de bu tarz bir lambam var, sapi agactan olan :))

    yemek masamin üzerini süslüyooo :)

    bu modeller de cok hosmus tatlim <3

    paylasim icin tskler :)

    YanıtlaSil
  2. ay ben gece filan uyku sersemi korkarım bu lambalardan:)))

    YanıtlaSil
  3. canlar harika bunlar yaaaa

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥