Pages

11 Kasım 2011

16 CİVAYA BULANMIŞ AMİPLER...

Bazen, zaman; ellerinize suyun altından bakmak gibidir...
kırılmalarla uzar gider
hissedileni, dillendirileni besler durur...
üstelik, siz ruhunuzu beslemeyi unutmuşken...
bazen zaman ayrımsal farklılıklar ortaya koyar...
sahi yumurtanın sarısını beyazından ayırmak nekadar zordur...
ve bazı insanlar aradaki kabuk olmayı seçerler...
kimileri aşka aşıktır
kimileriyse figürlere...
aşka aşıklar; aşkı, aşkdan çok sevenlerdir.
ve buyüzdendir ki "onlar" ;
"aşkın, mutluluğun üstün gelmesi gereken bir tutku tutsaklığı" olduğunu bilmeyen silüetlere bulanırlar...
silüetler ki; var ile yok arası, pişmanlığın tam ortası, kalmak ve gitmek kararsızlığının komutası...
peki ya figürsel aşkı benimseyen civaya bulanmış amipler?



16 yorum:

  1. gece gece tam da 11.11.11 e girmişken derin derin düsünmeye, hüzünlenmeye fazlasıyla musaitimm :)

    YanıtlaSil
  2. GEce gece yine döktürmüşsün harika bi yazı ve çok doğru sanırım ben aşka aşık olanlardanım :/ Şarkı mükemmeel :)

    YanıtlaSil
  3. canım çok derin mevzulara girdin gece gece :) öperim :)

    YanıtlaSil
  4. onlar ki ruhu beslemeyi bilmez, bundan alınan zevki-lezzeti tadamaz. sahte yaşarlar.

    YanıtlaSil
  5. Şarkı çok güzel, İstanbul'un bu sabahki kasvetli havasına da çok uygun :(
    Abla-kardeş nerelerdesiniz, neden az yazıyorsunuz? Eğlenceli yazılarınızı özledimm :)

    YanıtlaSil
  6. Gecelerin insanı :)
    Öpüyorum seni çok..

    YanıtlaSil
  7. "aşkın, mutluluğun üstün gelmesi gereken bir tutku tutsaklığı" ne güzel söz. Bu arada nerdesiniz siz yahu, ben mi görmüyorum diyorum ama hayır yoksunuz yani:) Özlettiniz:))

    YanıtlaSil
  8. Bi tanem bu içten kelimeler bana çok tanıdık geldi ve yazılanların arkasındaki duyguları bilmek civaya bulanmış kadar ağırlaştırdı ruhumu.. yine ne kadar yalın ama bir o kadar da çarpıcı yazmışsın canım benim..

    YanıtlaSil
  9. Onlar sadece kendilerine tutsak yaşamaya makhumlar ;)ben ikisi arasında biryerdeyim şu sıralar :) çok güzel yazmışsın kalemine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Onlar sadece kendilerine tutsak yaşamaya makhumlar ;)ben ikisi arasında biryerdeyim şu sıralar :) çok güzel yazmışsın kalemine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. Hazalcııım diyorum kiiii bir çekim yapsak hı :) ?

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir yazı ve onu tamamlayan bir şarkı seçimidir buu

    YanıtlaSil
  13. Geçicidir aşk dediğin şey tecrübe ile sabittir Coco-jelly :))

    YanıtlaSil
  14. zamanla ilgili çok güzel bi yazı olmuş buu

    YanıtlaSil
  15. çook güzel yazmışsın; aşka aşıklar; aşkı, aşkdan çok sevenlerdir! Harika, bu kısma bayıldım...

    kuzum sen bu aralar nerelerdesin? özlettin kendini, Ankara ya geldiğimizde seni çook görmek istemiştim, kesin gelirsin diye düşünmüştüm :(


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Tam da bloglari dolasirken denke geldim... bu sarki cok iyi gitti uzun zaman olmus dinlemeyeli :) blogunuz cok sevimli, basarilar.... eger fotograf konusunda yapabilecegim bir sey olursa ulasabilirsiniz...

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥