Pages

28 Ekim 2011

15 SENİ SEVİYORUM

Dünyaın  en anlamlı, en tüketilen,  içinde "EN"'leri bitiminde "HİÇ"'leri barındıran, her dilde sayısız imge ve ruhsal çağrışımın tatmamlayıcısı büyülü cümle:seni seviyorum.yalın.dümdüz.hayata gelme sebebi "sevme" eyleminin cümlesel şekli..Jehan Barbur'u İstanbul'lular ve Ankara'lılar iyi bilir...eşsiz ses eşsiz yorum...ağlatır, gülümsetir ,mutlu eder, alııır uzaklara postalar...dahası seni seviyorum diyemeyenlere cesaret verir...kalp kapakçıklarında sevginin ritmini duyumsayamayanlara sevgi pompalar...

bilenler eminim bu paylaşımdan keyif alıcaklardır.bilmeyenlerse bu eşsiz yorumu daha önce keşfedemedikleri için kendilerine kızacaklardır....

ben bu hafta SENİ SEVİYORUM cümlemi,  milletine sahip çıkan, provokasyonlara gelmeyen, aziz şehitlerimize ettiği duaları depremzedelere de yollayan, etniksel farkları değil insanlığı  baz alan, yüreğinde merhameti barındıran herkese  yolluyorum...




15 yorum:

  1. ilk kez dinledim.. tüylerim tiken tiken şu an..://

    YanıtlaSil
  2. ben de seni seviyorum :)))) şarkı çok güzel çoook.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. senı sevıyorum sozcugunu kalbınden soyleyebılen nadır ınsanlardan bırı bende senı sevıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sarkiyi ilk defa duymama rahmen begenmedim cok basit sozleri

    YanıtlaSil
  5. ilk defa duydum , etkilendim , dondum !

    YanıtlaSil
  6. seni seviyorum...çok güzelllll....

    YanıtlaSil
  7. zülal=) bende seni beybitay=)

    gülümse=) canımm bizde seni seviyoruz coco-jelly olarak=)

    ahsen ablacım begenmene çok sevindim çok sevdiğim bir sestir kendisi.

    leylacımmm=) tatlım benim bizde seni seviyoruz=)=) kadının sesi ne şahane ne büyüleyici diil mi? beğendiğin için çk mutlu oluyorum bizden de sana sevgiler=)

    grace=)aynen öle tatlım bizde seni seviyouz=)

    ferhat bayram=) şarkının sözleri basit evet ama zaten "seni sewiyorum" cümlesi ve Jehan Barbur'un kadife sesi fazlasıyla yeterli.zevk meselesi tabi=) saygı duyarız=)

    stay on the fashion=) çok etkileyici bi ses gerçekten yorum için teşekkrler=)

    semi live stories=) teşekkürler beğenmene sevindim=)

    YanıtlaSil
  8. offf..jehan barbur..en sevdiklerimden..özellikle de 'gidersen' parçası beni benden alır götürürr...

    Gidersen bana da bir dengini yolla
    Dinerse gözyaşın beni de ağla
    Arkanda beni bırak gönlüme aldırma
    Ardında bir beni bırak gönlüme duyurma....

    müzik zevklerimiz ne kadar yakın,sen de Teoman'ı seviyormussun,şimdi de Jehan Barbur :)
    Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  9. bunun birkaç şarkısı daha var beğendiğim ama şuan hatırlayamıyorum :) öperim seni. hoşçakallll

    YanıtlaSil
  10. seni seviyorum, teşekkürler ve özür dilerim, 3 üç değerli kelimeyi ne kadar kullanırsa insan; o kadar insandır demektir, ve içten bir seni seviyorumun yerini ve gzl bir glmsemenin yerini hiç birşy tutmazz çok seviliyosun coco hanım kıymetini bill :))

    YanıtlaSil
  11. Bayramın kutlu olsun. Güzel bir Bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Senin o içinde en saf sevginin bulunduğu kalbinden gelen bu şarkıyı gözlerim kapalı huzur içinde dinledim bi tanem, harikaymış çok teşekkürler... :)

    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  13. Biz de millet olarak seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥