Pages

8 Eylül 2011

14 AY AY AY DÖNDÜM:)))))



 Selammmmm herkeslereeee selam...Hepinizi öyle çok özledim ki....Zor oldu,geç oldu dönüşüm...Ben döndüm Hazal gitti tatile...Eeee evlenmeden önce beraber giderdik:(Neyse....

 Bilginiz üzere;Karadeniz semalarında gezmekteydim....İki adet düğünün biri Giresun'da idi....Yayla havası,oksijen derken....Çok eğlendik...Bunları ayrıntılarla aktarıcam....

Samsun'da kitlenen trafik yüzünden adeta cama yapışarak geldim...Sıkıntıdan patladım.....


Her köşede mola versekte tüm bacaklarım şişmişti...Neredeyse ağlamaklıydım:(Eve girdim "oh beeeeee".....diyerek kendime gelmeye  çalıştım....

Valizleri aç, giyilmeseler bile ayır yıka....Hayır bir kaç günlük Karadeniz tatiline ne götürür ki insan?Ve neden hepsini aynı günde düzenlemeye çalışır?



Nerede ne görsek aldık..Yok fındık...Yok çay,Vakfıkebir ekmeği,sünen peynir...Çorum 'dan leblebi,Samsun çıkışı meyve:)

Döndük ona ne?Hepimiz hastayız..."Ama ayın 5in de Ankara'da  düğün var ne yapıcaz?"Tüm ekip hastaydık....Sudan dediler...Nerede su görsek "şifa şifa"diyip içtik...Ahanda şifayı bulduk:)...Özetle süper bir detox oldu:))))Tıpaları takıp,ilaçları alıp buradaki düğüne de katıldık:)

Neyse çenem düştü...Hepinizi çok sefiiiorum ve öpüyorum...
ester

14 yorum:

  1. Hoşgeldin canımm :)
    Çok geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz yollarda çok kaza var sağ salim evdesinizya gerisi hallolur kocaman sevgilerle♪ ♫ ♥

    YanıtlaSil
  3. kuzum cabuk ıyıles toparlan daha bır suru cene calacagız...

    YanıtlaSil
  4. Düğün? Giresun? Beğendin mi?:)

    YanıtlaSil
  5. oy oy kıyamam ben size yaa.. :(( geçmiş olsun şekerler..
    bu arada giresun bizim memleket söylemeden geçemeyeceğim.. :) kim evlendi ki orda??




    you can enter my giveaway to win the new CK One Shock fragrances!

    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin canım :)ve çabuk toparlan aramıza dön <3

    YanıtlaSil
  7. geçmişler olsun :( canım hoşgeldiniz özlemiştim sizi

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun canım, aman su iyidir :)) iç iç bir şey olmaz :)) umarım şimdi toparlamış sındır... Karadeniz'i bende çok merak ediyorum tatlım, detaylı yayla fotoları bekliyorum :)

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsunn çiçemmm. özledim ama benn

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun canım, hoşgeldin bir de :)

    YanıtlaSil
  11. Ester'cim hoşgeldin sefalar getirdin canım :) İnsan ne görse almak istiyor bir bakmış araba dolmuş taşmış, bir de döner dönmez bavulu açıp yerleştirme durumu bende de var. Rahat edemiyorum uykum kaçıyor resmen :/
    O doğal güzelliklerde insan her kaynaktan içmek istiyor, geçmiş olsun tatlım.


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldinnn tatlımmmm:)karadeniz'in havası yeşilliği insanı kendine getiriyordur ben de seneler önce gitmiştim yine bir tur yapmak istiyorum en kısa zamanda:)öpüyorum seniii

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥