Pages

6 Ağustos 2011

15 GELİNLERE ÖNERİLER:2:)


Evlenmeden önce epilasyonu halledin...Lazere gidin.Olmadı ;düğünden iki üç gün önce bildik yöntemlerle halledin. Balayını hesaplayın:)


Bilgilerinizi güncelleyin...Doğum kontrol yöntemlerini,yenilikleri takip edin....


Gergin ve stresli zamanlarınızda spor yapın,papatya çayı için....


O gece çok yorulacaksınız...Eşinizle beraber vitaminlerinizi alın ve sağlıklı beslenin...Yoksa gecenin ortasında sızıp kalırsınız:))))


Her hediyeden mutlu olun...Beğenmediklerinizi sonradan değiştirirsiniz....Renk vermeyin:))))))


Bırakın o da sapıtsın...Sizin için olduğu kadar onun içinde özel bir gün...Nasılsa ayılınca çok utanacak:))))

Bitti mi?Hayır...İzlemede kalın canlar:)

15 yorum:

  1. heheheh. evlenirsem bigün nasihatlerini göz önünde bulundurucam devamı gelsin lütfen :)

    Nyks

    YanıtlaSil
  2. ay çok eğlenceli:D heepsine tek teek katılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  3. hemera-nyks:)canımsın umarım aşk dolu bir evlilik yaparsın muaah:)

    Mia Wallace:)sağol canım benim:)öpüorum:)muah:)

    YanıtlaSil
  4. gelecekte isime yarayabilir bu blgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Süpersin yine yaaaa, bayıldım görsellerede :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ya çok eğlenceli fotolar haha bayıldımmm:=)) veee en önemlisi hepsi nokta atışı olmuş en önemli meseleler yukardakiler.. özellikle bikaç madde pek önem taşıyor:)

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar çok komik ama senin altyazıların daha da komik! :))))
    teşekkürler canım :)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. éLLa:)umarım yarar canım benim sevgiler:)

    sevda s.:)sende öylesin çok sağol canım:)

    GÜZİN:)ay canım beğenmene çok sevindim....çok öpüorum:)

    smile:teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  9. İnsan yaşayamadan o dönemin stresini anlayamaz sanırım.İnsan düşününce bile stres oluyor.Papatya çayı yetmeyebilir :)

    YanıtlaSil
  10. Ehehe ne güzel,çok eğlenceli olmuş bu post.Bütün gelin adayları okumalı;)

    YanıtlaSil
  11. hahahah canım ne güzel noktalara parmak basıyorsun sen yaaa :D

    YanıtlaSil
  12. Görsellerle yazının uyumu bu kadar başarılı ve eğlenceli olurr:)) çok keyifli bi post olmuş canı sıkılan ''bana'' iyi geldi:) Danke:)

    YanıtlaSil
  13. Benden de bir öneri düğün yapmayın nikah yapın yorulmamış olursunuz ve paranız cebinizde kalır :))

    YanıtlaSil
  14. ve hep gülümseyin somurtkan bir gelin, zevksiz neşesiz bir düğüne sebep olur..

    YanıtlaSil
  15. atölyemiskinden cocojellye:
    hoşgeldin ve de iyi ki geldin.daha tam bakamadım amma gördüğüm kadarıyla benim kadar uçuk kaçık bir ruh girmiş yörüngeme,pek bi sevindirik oldum.blogunu uzun uzun inceleyeceğim ve anlaşılan o ki çok güleceğim bunu yaparken.bol bol yazışmak ve paylaşmak dolu günler diliyorum.

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥