Pages

26 Temmuz 2011

14 GELİNLERE ÖNERİLER :1 :)))))



 Bekarlığa veda gecesi ya da kına gecesi düzenlemeden asla evlenmeyin...



Büyük gün için süper nedimeler edinin....




Gelinliğinizi seçerken dekoltesine dikkat edin.....Masum mu? şuh mu? olmak istiyorsunuz iyi düşünün...


 Duvağınıza ve el çiçeğinize karar verirken makul olun...Unutmayın abartınca güzel olunmuyor...




İç çamaşırı gelinliğin duruşunu etkiler...Size ve gelinliğinize uygun pamuklu bir çamaşır edinin....



Tarlatan sizin yürümenizi kolaylaştırıp,gelinliğinize hava katmalı...Abartmayın...Mümkünse; dışarıdan, kumaşın altından izi belli olmayacak bir tarlatan istediğinizi belirtin...



Evet çok yoruldunuz,gerginsiniz.....Sinir küpü şeklinde her şeye koşuyorsunuz...Biraz dinlenin...İşi gücü ,düğünü düşünmeden... Bağırıp, kavga çıkaracağınıza ona her fırsatta sevginizi gösterin...



Yo yooo önerilerim bitmedi....Bekleyin:)))))

14 yorum:

  1. cococum yaaa sanırım artık evlenmelisin:)))bu kadar bilgi boşa gitmemeli demi ama;)

    YanıtlaSil
  2. ahh çok komik çok güldüm ya şu duvakta abartma olayı beni öldürdü:))

    YanıtlaSil
  3. haha son resmı nısanda yapmıstım cok guzeldı:)

    YanıtlaSil
  4. süper tavsiyeler tatlım da o fotoğraflar ne yaaa çok güldüm o göğüssler ne ya öyle ıykkkk :D

    YanıtlaSil
  5. PEMBEBAKTERİ:)canım ben evliyim düğün postlarını genelde ben yapıorum öpüorum jelly:)

    NABRUT:)canım güldürdüysem ne mutlu:)hep gül fıstığım öpüorum:)

    Grace:)yaramazsın kızım sen:)öpüüorum:)

    tubitos:)valla bu kadar olmasa da abartı dekolteler gördüm:)))))))öpüorum:)

    YanıtlaSil
  6. hahaha çok güldüm ama güzel tavsiyeler, gelinin dekoltesine çok güldüm özellikle.)

    YanıtlaSil
  7. Hahaytt..ilk fotoya sansür mü geldi..Bu arada blog, eglenceli; tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. Süper tavsiyeler, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. otuzundansonra:)teşekkürler canım:)

    Istanbul's Finest:)öpüorum fıstık:)

    niyanno dutti :)hihihi sorma sorma fotoyu iyice incelemeden yayınlamışım...hahahah:)biz teşekkür ederiz bizimle olduğun için sevgiler:)

    sevda s:)öptüm canım:)

    YanıtlaSil
  10. bu gelinlikleri Türkiye'de giyme imkanı var mı? ne tür derecede? :)))

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok eğlenceli bir post olmuş=))) çok beğendim ya yorumların da yerindee

    YanıtlaSil
  12. beni güney kore'ye uçur:)hahahha yok yok ihtimal yok:)öpüoruz:)

    VeraBox:)canım çok teşekkürler öpüoruz:)

    YanıtlaSil
  13. yani görmüşüm ben bu yazıyı :) ve itiraf etmeliyim sevgi gösterisi kısmına bittim :D

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥