Pages

30 Temmuz 2011

4 BİR COCO-JELLY KLASİĞİ!

Ufff hava inanılmaz sıcak yahu nerden girdik yine şu karmakarışık bitpazarı mantığındaki mağzaya.hah işte karşıdan bana yine sırıtıyor  acilen müdahale etmeliyim:
-Ablaaaaaaa of çatladım patladım burada yeter yoruldum gidelim yea offf
-Dur ya şuna da bakıcam.
Harika! şimdide satıcı kızla depodaki ürünler  hakkında konuşuyor.offffff hayıııır !onlardaN  almıştı zaten acilen müdehale etmeliyim
-Ya sen almadın mı onlardan 1040684727 bin tane !
-Ya bunlar başka ben bunları buzdolabıma asıcam kalanlarıda silikon tabancasıyla banyoma yapıştırcam karışma sen
-Öffff abla !tamam tamam napıyorsan yap
Acilen kasanın ordan uzaklaşmalıyım sinir katsayım hızlı bir ivme kazanıyor.üff ya şu kasadaki kadında ne gıcık açık mavi gözlerini devire devire şu şu kadar ondan vardı ayh iyi bakın bıdır bıdır bıdır hah şurda peluşlar varmış amaann pompiş pofuduk ponçik oyuncaklar!yaşasın!
-Nurse!nurseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nerdesiiiiiiiiin bunlardan senin odanada alalım.
Aman ya inanmıorum al işte yine tüm mağza bize bakıyor.avaz avaz sesi daha fazla çınlamamalı
-Öf abla rezil ettin gene ya adım yok mu benim                                                                     
-Ya nurse bak hangisi daha güzel?pembe kanatlı kelebekli yoksa mor mu?
-Şimdi doğurcam şuraya be rezil ettin gene alıyoasn al çıkıoyorum ben
Ahaa ölü gözlü  geçkin kasa güzeliyle aralarında ironik bir diyalog gelişti
Hanfendii şunlara niye bakmadınız
Aa ben ona takılmak için öle sesleniyorum gerçek adı nurse diil
Ben onu sormamıştım ki!
Aman bide kapak olucağı yerde kadının karşısında kahkahalarla gülüyo.derhal kaptığım gibi ablamı uzaklaşmalıyız bu mağazadan!


ps:bu bir coco-jelly kardeşler klasiğidir!ve en az benim kadar madur kardeşlere itaf edilmiştir!saygılarımla=)


4 yorum:

  1. nurseee bak bakalım hangisi daha güzell :)) dışarıya her çıktığınızda yaşıyomusunuz bu klasiklerii nurseee kolay gelsinn :))

    YanıtlaSil
  2. hayat zor ama ablan bir tane ya bırak cıksın avazı cıktıgı kadar sesi:)

    YanıtlaSil
  3. hahhaha çok tanıdık geldi bana bu dialog canım :) biz de kardeşimle mağazada çok benzer şekilde takılıyoruz birbirimize :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. adsız teşekkürler=)

    grace=) saol canım biliorum zaten

    gizcim=)=) ya tahmin eebiliosundur ozaman haha=)=)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥