Pages

27 Haziran 2011

19 Tatilde ne okusak??

şemsiyenin altındaki şezlonga uzanıp, ılık ılık esen rüzgara saçları teslim edip sere serpe güneşe gülümsediğimizde elimizde ya bi dergi olur ya bi kitap...sizi bilmem ama canım güneş, kemiklerime işlerken siyaset tartışmaları yada felsefi kitaplar beni açmıyor.eğlenceli,fantastik,tarihi kurgu, hatta azıcık saçma aşk romanlarını sahilde tüketmeye bayılıyorum.ne yazık ki tatile çıkmama daha uzun bir süre var.ama yinede tatile çıkıp kitaba gömülmeyi sevenlere birkaç kitap seçtim=)

                                                    1-)Elif Şafak-AŞK




                                                       2-)  Canan Tan-PİRAYE


 
                                                         3-)Meave Binchy-İTALYANCA AŞK BAŞKADIR



                                                          
                                                        4-)Gülse Birsel-YAZLIK



                                                      5-)Stephenie Meyer-ALACAKARANLIK SERİSİ




                                                           6-)Dan Brown-MELEKLER VE ŞEYTANLAR
                                                            


                                                          7-)Sheila Roberts-BİKİNİ MEVSİMİ




                                                             8-)Adam Fawer-OLASILIKSIZ


                                                        9-)Stieg Larsson-EJDERHA DÖVMELİ KIZ




                                                      10-)Alain Paris-SÜLEYMANIN SON RÜYASI
                                                       (muhteşem yüzyıl severlerin bayılcağı bir kitap=)




Gülse Birsel'in kitabını daha okuma fırsatım olmadı diğer kitapları çok severek okudum.Hepsi oldukça sürükleyici ve birbirlerinden çok farklı kitaplar=) peki ya sizin favori kitaplarınız neler?

19 yorum:

  1. Ben tatilde Zülfü Livaneli'nin Serenatını okudum, o kadar sürükleyici, o kadar burda ne çıkacak, olay neydi ki durumuna girip merak ediyorsun ki, aslında o merakla 1 günde bile bitirebilirdim, ama sevdiğim kitapları yavaş yavaş merak ede ede okumayı sevdiğimden 3 günde bitirdim. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Gürse Birsel'i bende okumak istiyorum:)

    Benim tavsiyelerim ise COCO CHANEL RÜYA GİBİ BİR HAYAT ve ELİF ŞAFAK FİRARPEREST :)

    YanıtlaSil
  3. ELif Safak'in Ask kitabi o kadar populer oldu ki sirf onyargimdan okumamistim. Okuduktan sonra da dedigim tek sey iyi ki okumusum. Sonradan butun Elif Safak kitaplarini okudum ama bu tadi alamadim. Ask baska. Canan Tan'in Piraye'si ise Canan Tan'in okudugum ilk kitabidir. Oldukca surukleyici, bir iki gunde rahatlikla okunuyor. Sonradan 'Yuregim Seni Cok Sevdi' ve 'En Son Yurekler Olur'kitaplarini okudum. Onlar da oldukca surukleyici ama bir sure sonra hep ayni hikaye tadinda gibi dusunuyorsun. Italyanca Ask Baskadir kitabini da yillar once okudugumda sevdigimi hatirliyorum. Diger kitap onerilerine baktigimda da kesinlikle yaz icin iyi tercihler diyorum. Gulse Birsel'i ben de okumadim. Okursan yorumlarini bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. ben de tam sana Gülse Birsel'in kitabını önericektim henüz ben de okumadım ama alıcam yazın okicam :)

    ayrıca Nil'in Kelebekleri'de olabilir ki onu okudum çok hoş yazıları var blog gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Hello Praising their work is the same routine. I return now almost
    asking for help. Yesterday after I came back after lunch to micro disappeared
    My Blog 4, the work of three years. I'm starting over today. Since I became his
    Follower again and ask to do the same for me as a follower to
    I can start to find old friends and make new friends and cheer me up
    to post my articles. Thank you.
    Fraternal Embrace Néveo.
    Blog VARIOUS MATTERS - http://variosassuntosnjb.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. olasılıksız hayatımın kitabı! :) türkçesini okudum, araya 10-15 kitap girdi ama aynı zevki başka birşeyden alamadım, bir de ingilizcesini okudum! :)
    adam fawer'ın ikinci kitabı empati de çok iyidir ama, yine daha önce işlenmemiş bir konusu var.

    melekler ve şeytanlar da kesinlikle soluksuz ve çok büyük zevkle okuduğum bir kitaptı benim, diğer tüm kitaplarını da okudum sonra dan brown'ın ama bunun gibisi yok bence.

    aşk'ı ben de lulu gibi önce önyargıyla okumadım ama sonra öyle bir içine aldı ki beni, etkisi bir zaman devam etti. ondan önce de ahmet ümit'in bab-ı esrar'ını okumuştum ama, mevlana ve şems'le tanışık gibi hissediyordum kendimi aşk'ı okuduğumda, o hoşuma gitti :)

    canan tan'ın yüreğim seni çok sevdi kitabını büyük ısrar üzerine okudum ama bana göre çok yüzeysel bir kurgusu vardı, zaman kaybı gibi hissettim bittiğinde.. o yüzden başka kitabını okuyacağımı sanmıyorum.. :(

    maeve binchy kitaplarıyla ilgili bir itiraf - italyanca aşk başkadır dahil 3-4 kitabı kitaplığımda duruyor, bir ikisine başladım ama bitiremedim, okuyamıyorum ben bu kadının kitaplarını nedense! :((

    gülse birsel'in kitabı kesin çok eğlencelidir, yorumunu beklerim :)

    stieg larsson millenium serisinin de ilkini türkçe okumuştum, sonra devamı çıkmayınca bekleyemedim yurtdışından ingilizcelerini alıp okudum, çok da sevdim :) şimdi de sırasıyla filmlerini izliyorum, gayet başarılı..

    alacakaranlık serisi okunup bitirildi çoktan, onun da son filmi gelsin de bitsin artık :P

    ben şu aralar geyik kitap olarak pinkfreud'un sorun bende değil sende'sini okuyorum, gerçekten geyik ve eğlenceli bir kitap, tavsiye ederim. belgesel tadında ise insan içgüdüsü'nü tavsiye ederim. ayrıca nermin bezmen'in yeni kitabını da aldım ve okumaya başladım dün, sırça tuzak'ın devamı.. çok güzel gidiyor şimdilik.
    bu arada halen okumayan varsa yine n. bezmen'in sır ve aroura'nın incileri'ni çok çok tavsiye ederim.. özellikle sır'dan inanılmaz etkilenmiştim ben, hayatımda ilk ve tektir okurken hüngür hüngür ağladığım bir kitap.. :S

    çoook uzun bir yorum oldu tatlım biliyorum ama öyle kitaplar koymuşsun ki, maalesef hepsiyle ilgili bir fikrim var! :)))

    öpüyorum çok.. :)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. wearcım=) önce yorumuna bayıldım=)=)tam bir kitap kurduyum empatiyi dan brownun tüm kitaplarını Ahmet ümiti aynı şekilde alacakaranlık serisini yalayıp yuttum=)millenium serisinin dewamı yok ewet =(=( meave binchynin garip bir tarzı var.edebiyatla çok haşır neşir olduğum için kendisi "çerçeveleme" denen edebi tekniği kullanıyor.oyüzden kitaplarının muhtemel ilk 100 sayfası feci sıkıcı=) ama sorası inanılmaz sürükleyici.italyanca aşk başkadırı çoks eversin eminim!buarada canan tan hakkında senle aynı düşüncedeyim piraye dışında beş pare etmez=)tavsiye ettiklerini hemen not ettim ve okuycam.bende sana okumadıysan(!) amin malaufun tüm kitaplarını=) ve astro fizik kitaplarını tavsiye edicem ve bide ben daha çok öperim=)

    YanıtlaSil
  8. sevda s.=) aa hayatım onu duymuştum ama sıkıcıdır diye okumamıştım itiraf ediyorum=)hemen bakıcam çok saol!

    CMOS=) hayatım hemen önerilerini dikkate alıcam=)

    miacımm=)nile bayılıorum=) biara takip ediodum hürriyetteki yazılarını onuda okuncak listeme aldım saol hayatım öperim!

    Lulu=)aşk kesinlikle müthişti etkisinden uzun süre çıkamadım.piraye dışındaki diğer canan tan kitaplarınıda sewmedim=/ gülseyi okyunca yorumu yazarım tatlım=)=) öptüm çok seni=)

    YanıtlaSil
  9. cansetcim=) piraye güzeldi bencede=)öpüyorum=)

    varios=)ı was so sorry ım following you again=)

    YanıtlaSil
  10. ya böyle pop-up yorum kutusu yapıyorsunuz, insan yorumunun aslında ne kadar yer kapladığını anlayamıyor! tamam çok yazdım biliyordum ama sayfaya ne büyüklükte çıktığını görünce OHAA oldum ve utandım cidden :( başkasının blogunda bu kadar yer işgal edilir mi kardeşim, keşke mail yazsaymışım :(((

    notlarımı aldım ben de tatlım ama senden rica etsem italyanca aşk başkadır'ın ilk 100 sayfasını bana özetleyebilir misin?? :) yazık oluyor kitaplar küflenecek :PPP

    asıl ben daha da çok öperim :))


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. wearcım=) senin bloğa yazdım yorumu=) herzaman istediğin kadar yaz sen biz keyif alıoruz=) çokça öptüm ve sarıldım=)ve istersen özetlerim=) çok matrak bişi yok zaten=)=)ama hakaten şok olucaksın kitabın ilerleyen sayfalarında insanların nası hayatlarının kesiştiğini çok güzel gösteriyor=)

    YanıtlaSil
  12. kitap kurduysan kesin okumuşsundur ama son iki yıldır okuyup en çok etkilendiğim iki kitap "uçurtma avcısı" ve "bin muhteşem güneş"ti.. =) eğer okumaıydan mutlaka okumalısınnn..
    ayrıca olasılıksız favorim çok sürükleyici gerçekten..

    YanıtlaSil
  13. Bikini Mevsimini geçen günlerde bir sitede gördüm.Kitap arkasında yazılanları okuma fırsatını yakaldım. Ancak her ne kadar okumuş olsam da bazen yeterli olmuyor. Sence konusu nasıl? Bana biraz anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
  14. konu kitapsa mutlaka bende yorum yapmalıyım...

    olasılıksız, aşk ve millenium serisi tartışmasız çok çok iyi kitaplar... canan tan ve maeve binchy hiç okumadım, elim gitti defalarca kitaplarına ama okumadım bir türlü, belki önyargılıyım bilmiyorum ama bana göre bir tarzı yok gibi geliyor bu yazarların kitaplarının...

    wear'a katılıyorum, sır, alacakaranlık cok başarılı kitaplar, seri olarak cok iyiler...

    Bütün bunların dışında diğer Orhan Pamuk kitaplarının aksine son derece anlaşılır/akıcı bir dille yazılan masumiyet müzesi'ni, kürşat başar'ın okuduğum dönemde beni çok etkileyen 'başucumda müzik'ini şiddetle tavsiye edebilirim.. bu listeler hiç bitmez tabiki de.. aşagıda da yine çok beğendiğim kitapların bazılarını listeledim, umarım ilgini çeken birşeyler vardır...

    ahmet ümit- bab-ı esrar
    ahmet ümit- istanbul hatırası
    murathan mungan- üç aynalı kırk oda ahmet altan -kılıç yarası gibi
    ahmet altan - tehlikeli masallar

    alice'nin dediği gibi;

    khaled hosseini -bin muhteşem güneş khaled hosseini uçurtma avcısı

    kitap okumak , candır... :) sevgiler tatlım, öpüyorum çok...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Canım kitap demişken ben de bir mim'in var, almaya gelmeni bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. gerçekten bi çok güzel yapıt var ama şuan aklıma en son okuduğum orhan pamuk masumiyet müzesi geliyor bncede samılanın aksine güzzel bir ktaptıı sevgiler :) adsız tarçnn

    YanıtlaSil
  17. ihsan oktay anar'a ait puslu kıtalar atlası ve diğer 4 eser burada sıralanabilir lakin kitab-ül hiyel kurgusal değildir bunaltabilir hele ki sere serpe güneşe gülümsediğinizde bu daha da bunaltıcı hal alabilir bu yüzden diğer 3 kitap okuyucuyu alıp götürür.ustaya saygı kaçınılmazdır.diğer 3 kitap için isim vermek gerekirse;amat,suskunlar ve efrasiyab'ın hikayeleri.

    YanıtlaSil
  18. bir yaz Masumiyet Müzesi'ni okudum hayatım değişti. gözyaşı ve sümüklerinize hakim olamıyorsanız kışın kesinlikle okumayın, depresyon stayla. yazınızı hüzün içerisinde geçirip mahvetmek için birebir. yine de hayatımın kitabı. SK

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥