Pages

23 Haziran 2011

3 SON UFO FOTOĞRAFLARI



19-EKİM 2010 İSTANBUL


21.TEMMUZ 2010 İSTANBUL




11AĞUSTOS 2010 EFES


Türkiye'nin hemen hemen her yerinde görünüyorlar...Genellikle doğal afetlerden önce ve sonra göründüklerini söylüyor UFO araştırma merkezi başkanı Haktan Akdoğan...

Artık gezici ufo müzemizde var biliyorsunuz di mi?

Özel olarak hazırlanan bir tır,ufo ve uzay müzesi haline getirilmiş....Amaçları;Türkiye'nin her yerini gezerek bilgi vermek...Merak edenler tik tak

İlginç bir konu...Ben inanıyorum,elimden geldiğince de takip ediyorum...Artık ufo mu?başka bir şey mi? bilmem...Ama cidden bir şeyler var...Hakkımızda hayırlısı..Benim gibi meraklılar buraya buyursun

Ben hem inanıp hem korkanlardanım....Allah karşılaştırmasın ne üdüğü belirsiz şeylerle:)Neyse belki bizdendirler:))))

3 yorum:

  1. Canim galiba sende benim gibi gizemli seyler meraklisisin. Ama UFO diye bir sey kesinlikle yok... Ama bu evrende ve uzayda yalniz oldugumuz anlamina gelmez. 18 bin Alemin Mustafasi diye gecer ilahilerde kasidelerde. Belki baska bir uzayda baska bir evren vardir ve bizim gibi insanlar vardir bunu yalnizca ALLAH bilir... Kurani Kerim ALLAH önce Melekleri daha sonra cinleri ve daha sonra Insani yaratti diyor. Ama insanlardan önce dünyanin cinlere ait oldugunu okumustum,biliyoruzki onlar ruhani varliklardir onlar icin her sey kolay, yalniz insanlara asla bir sey yapamazlar insanlar onlarla ugrasmadikca. Misir Pramitlerinin ben büyük bir ihtimal tamamiyle cinlerin yaptigi bir sey olduguna inananlardanim. Hatta Antik Misir hayraniyim diyebilirim kendim icin. Yani sözün kisasi Böyle seylere inanma o görünenler tamamiyle aldatmaca senaryo. Bu UFO denen cisimleri Amerikalilar uydurdu. Düsünsene bir Aya ilk ayak basmis insanlarmis güya, simdiki teknolojiyle uzaya gidemeyen Amerikalilar acaba nasil oluyorda bundan yillar önce hemde teknolojinin t sinin bile bilinmedigi bir yilda nasil oluyorda Aya inebiliyorlar cok komik degilmi... iste bunu bir kac gerizekalida yutuyor ama neyse önemli degil kafani sisirmiyim :) Sen rahat ol korkma inanma böyle sacmaliklara canim :)

    YanıtlaSil
  2. İlginç geldi banada ,Ama nesliname nin söyledikleri de mantıklı yani.Öpt

    YanıtlaSil
  3. vallahi kzılar ne desem kiii:)))

    nesliname:)tamam korkmıycam...çok öpüorum:)

    otuzundan sonra:)bende çok ilginç buluorum balım..ay bilemedim:)öptüm:)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥