Pages

18 Haziran 2011

2 HER FARKLI OLAN GÜZEL Mİ?

 Cidden böyle bir durum var bende...Herkes de olmasın istiyorum bazı şeylerin...Kılık kıyafette aynı ortamda değilsek dert değil..Hatta "aa burdan aldık git al" derim..

 Daha çok takı ve ev ile ilgili şeylerde var...Kıskanç mıyım acaba?Ay kötü kalpli miyim?Tamam aynısı olabilir de bari rengi farklı olsun dimi?

Gezip görünce öğreniyor insan...Farklı bir sofrada gördüğün kadehe takılıyor gözün "cidden şıkmış nereden aldın?"diyebiliyorsun....Benzerini alabiliyorsun...Aslında sorun ilham almak ta değil,bire bir gördüğünü uygulamakta bence....Taklit ettikçe tarzını bulamazsın..Moda olsun dekorasyon olsun bence böyle..

İtalyan mobilyalara minik klasik dokunuşlar serpiştirmeyi seviyorum...Paslanmaz bir objenin yanına bakır kapaklı bir obje,ya da çok modern bir biblonun yanına kristal şamdan....

Farkı,farklı olmayı ararken tarzımızı kaybetmeyelim...

Ikea açılsa da eve bir şeyler alsam diyordum...Sonra bir baktım bir çok evde ikea aksesuarları, hepsi aynı..Belki salona değil de başka yerlerde ıkea aksesuarlarını kullansam daha iyi olacak...

Bu aydınlatmaya bayıldım...Cidden farklı...Karpuzlarının boyutlarındaki farklılık hoş bir görüntü sergilemiş...Beyaz ve gümüş bir arada kullanılmış...


Bu cidden çok değişik..Büyük bir antrede hoş durabilir...

Geniş bir banyoda ya da süs havuzu olan bir bahçede bunda dinlenmek isterdim...


Peki sizce her farklı olan  güzel mi?




2 yorum:

  1. Karpuzlu aydınlatmaya bayıldım, farklı ve güzel :) Tabi ki her farklı olan güzel değil, tamamen zevk ve tarz meselesi.

    YanıtlaSil
  2. çok haklsıın canım,herkes ikea açılışını bekliyor,artık Ankarada herkesin evinde ikeadan birşeyler görücez,farklı olmak herzman güzeldir ,)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥