Pages

17 Haziran 2011

10 CAM BOYAMA

 Her şey rahmetli ananemin sürahisini bulmamla başladı:))))Korkmayın canım "yewwruuuuuuuuumm suuusaaadım" falan demedi...Ay töbe töbe bismillah...nese:)

Aldım geldim annemden.. annem "ne yapıcaksın salak çocuk onu?" dedi..."sen karışma limonata sürahim yok,bunu kullanıcam"dedim..

Sevgili eşimde "bu ne lan?eski bu" tepkisi gösterse de "he he eski" diyip umursamadım:))))
Akşam geldik baktık ki sürahi tezgahta: "beni boya,kireç lekelerimi temizle sofrana götür beni ne olur" diyor..

Siteleri araştırmaya başladım...Kumaş,ahşap boyadım da hiç cam boyamamıştım...Gördüğüm örneklere hayran kaldım...Önceleri aklımda sadece limon resmi yapmak vardı...Şimdi plan değişti..Netten güzel bir şablon bulup onu boyamak istiyorum...

Bakın örneklere...10marifetten buldum.Ben en sevdiklerimi ekledim...Daha bir dolusu var:)Orada kaynakları da mevcut çok sefiiorum bu siteyi...:)Şimdi sorarım marifetli ablalarıma;nasıl yaparım?ana malzemeler,ip uçları,püfleri neler?fırınlama süresi her sitede ayrı veriliyor..Doğrusu nedir?Sürahi o ısılara dayanır mı?ahşap boyamada ki gibi renkleri karıştırabilir miyim?Şimdiden çoook teşekkürler:)





10 yorum:

  1. En sondaki fotograftaki tabagi icindeki kusu dali elmalari cok begendim :)

    YanıtlaSil
  2. Benim bu konu ile hiçbir bilgim yok ama bir ricam var. Yaptığında, fotoğraflayıp bize de uygulamalı anlatırsan memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  3. ilk fotoğraftakine bayıldımm.. boyayınca bize de göster ama merak ettim sürahiyi =)

    YanıtlaSil
  4. 4'teki aşık kuşları beğendim ben de =)

    YanıtlaSil
  5. bardaklara tabaklara bayıldım bayıldım:)yapta seninkininide paylaş bir an evvel merak ediyorum çok ne çıkacağını öptüm:)

    YanıtlaSil
  6. NESLiNAME :)bende bende:)

    SEVDANIN DÜNYASı:)canım tamamdır:)beceririm umarım bakalım tam bir araştırma yapayımda :)

    sj:)aynen canım:)
    alice:)tamamdır:)

    tubitos:)çok şirinler di mi:)

    Sanemiko:)canım ya:)vallahi bende ne yapıcağmı merak ediorum...malzemeleri alıp en kısa zamanda yapıp paylaşıcam:)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar yaratıcı güzel şeyler var ya. şu cam boyama işi ayrıca güzel bir iş. istediğin camı tabağı istediğin konsepte uygun rengarenk boya. istersem kendi resmini yap o kadar:) merakla bekliyorum canımm

    YanıtlaSil
  8. sallamacay :)ewet canım haklısın...boyalarımı alıp başlıcam inşallah boş bir zamanda öptüm:)

    YanıtlaSil
  9. ilk fotoğrafta olan kızlra bayıldım eski gözüken sürahi içinde çok hoş durucağını düşünüyorum bayıldım ona :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥