Pages

16 Haziran 2011

12 BAŞ AĞRISI




 Mevsim değişimi alerjik bünyelere çok etki ediyor...Bünye alışmaya çalışıyor adeta evrenin ısı değişimine....Biz bir türlü alışamıycaz galiba bu sene....Mevsimdeki dengesizlik; halsizlik,uyuşukluk ve baş ağrısı yapıyor bu günlerde bana...
 Neden başımız ağrıyormuş?

  • havasız oksijensiz ortamda bulunmak
  • tansiyon oynamaları
  • stres(kafayı bir şeylere takmak olabilir)
  • vücudun su tutması(hatun kişiler regli öncesi yaşar)
  • fazla su kaybı
  • alerji
  • düzensiz uyku
Çok şiddetli baş ağrısı yaşayanlara,migreni olanlara karanlık odada dinlenmeleri tavsiye edilir...Tatlıyı, özellikle de çikolatayı azaltmaları,düzenli stressiz bir yaşam sürmeleri önerilir...

Benim koca karılar gibi havalardan şikayetim bitmez...Ay siyatiğim,ay romatizmam....En iyisi ben bu sene kaplıcaya gideyim...

Ya da en iyisi gülelim :)))geçer di mi?:))))



12 yorum:

  1. he he :) karikatür gerçekten işe yaradı:)

    YanıtlaSil
  2. evet migren çok ktü bşey ve gülmekte çok gzl bişey sanırım sormaya bile gerek yok tabiki gülsek geçer gülmek sana yakışıyorr xd

    YanıtlaSil
  3. Saydığın her dertten muzdaribim, regl olmak hariç :))

    Şu an baş ağrısından, gözlerimin yanması ve yaşarmasından çok rahatsizim. Her yerim ağrıyor. Son kullanma tarihim mi geldi yaw :D

    YanıtlaSil
  4. O karikatüre bayılıyorum ya, anlamayana baş ağrısı ne demekmiş döve döve anlatmak lazım ki bizi anlasınlar. benim de başım çok ağrır, karanlık ve sessizliğe ihtiyacım olur.:( Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. hahahah karikatüre çok güldüm ya =)

    YanıtlaSil
  6. sallamacay:)öptüm:)

    adsız:)adlı olsan çatlarmısın:)))teşekkürler sevgiler:)

    Depresif Ayu:)haha bayılıorum sana:)10bin bakımı gelmiştir:)triger kayışı ile kurtardım ben:)ekinezya çayını her gün iç..harnup pekmezide süper alerjik bünyeler için baş ağrısı için birebir...taç marka al o şekersiz doğal...sevgiler:)

    SEVDANIN DÜNYASI :)çok sağol şekerim....öpüorum:)


    tubitos:))))öptüm:)

    YanıtlaSil
  7. Coco ben de hemen bakıma aldırayım kendimi :))

    Yarın gidip alayım ekinezya çayı ve harnup pekmezi (keçiboynuzu dimi yani). Tavsiye için teşkürler efenim ;)

    YanıtlaSil
  8. Güzel paylasim begendimmmm tesekkürler :) Karikatür de güzel uymus :)))

    YanıtlaSil
  9. Depresif Ayu:)ewet keçiboynuzu pekmezi diede bilinir..faydalarını görsen şaşarsın..ama taç marka al en güzeli...ne demek sevgiler:)

    NESLiNAME :)beğenmene sevindim canım mucuks:)

    YanıtlaSil
  10. en iyisi spor yapalım,hiç bir yerimiz ağrımasın ,) İşe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  11. S♥A :)haklısın balım..5yaşından beri spor yaparım bende aklına gelebilecek bi çok şeyi denedim...vücut spora alışınca da bırakamıosun..haftada 4-5 gün kardıom kesin vardır...öptüm:)

    YanıtlaSil
  12. :)) İnanmıyroum 4-5 gün kardio mu?süpersin canım valla helal sana maşallah,ben 3 gün ancak bazen de kaytarmaca tabi.Ama şunu biliyroumki spora başladığımdan beri diz ağrım başta olmak üzere tüm ağrılarım geçti.

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥