18 Mayıs 2011

5 TÜLİN ŞAHİN

1980 Danimarka doğumlu mankenimiz,14 yaşında keşfedilmiş..Cindy Crawford'a benzerliğiyle biz yurttaşlarını da sevindiren Şahin,akıllara yazdığı kitaplar ve beslenme tüyolarıyla da kazındı...

Günde 3 ara 3 ana öğün olmak üzere 6 öğün beslenen,setlere bile sağlıklı yemeklerini taşıyan mankenimiz,bir ara epey kilo almıştı.Hareketsiz yaşamdan kilo aldığını belirten Şahin,spora kendini verdi..Her yere bisikleti ile giden,evde sürekli cam silen,toz alan bir Tülin oldu çıktı..Veee sonunda eskisinden daha da güzel bir fiziğe kavuştu.Günde 8 bardak su içip asla 19:00'dan sonra yemek yemezmiş..

 Bu işe gönlünü vermiş ve kitaplar yazmış:




Günlük hayatta;rahat kıyafetlerden asla vazgeçmemiş...Kıyafetlerine uygun şapkaları ihmal etmemiş....Pürüzsüz bir ten makyajına önem verip kırmızı  rujunu her daim sürmüş...Havalı,hacimli saçlarını savurmuş ta savurmuş..Seviyorum ben bu kızı düzgün:)









mankenimizin http://www.tulinsahin.com/ ve http://www.tuliss.com/  adreslerinede göz atın



JELLY

5 yorum:

  1. bende seviyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Bonus Kart çekimlerinde kendisiyle birebir tanışma fırsatım oldu.Hayatımda bu kadar cana yakın,mütevazi bir insan tanımadım:)Kendisini sevmemek elde değil.Komplekslerden arınmış dünya tatlısı bir insan:))

    YanıtlaSil
  3. bonbon:)ewet çok sefiiorum...

    pride:)cidden öyle..ne şanslısın ne güzel tanışmışsın..

    YanıtlaSil
  4. Duzgun bir hayati olan nadide mankenlerden biri , eside keza cok efendi birine benziyor {bir ara yemek programı yapıyordu} bu camiada olupta taktirle anıldıgı ıcın bravo valla

    YanıtlaSil
  5. petite sorbet:)ewet bende izliodum programını:)bencede hoş bir çift

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥