Pages

3 Mayıs 2011

1 ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ



 Bizleri koltuklarımıza mıhlayan,reklam aralarında anca kalktığımız dönem dizisi....Başlarda izlememek için inat ettim ama dayanamayıp izlemeye başladım...

Dizide herkesin ayrı bir derdi var,herkes mutsuz,Osman ağladıkça,sevenler kavuşamadıkça bende başlıyorum; bir iki damlayı yanaklara yuvarlama eylemine:(

Dönem dizilerini hep takip ettim.Süper bir dizi aşığı değilim. Ama "valla belgesel izliyoruz hayatta dizi izlemem"diyenlerden de değilim:)Hatırla Sevgili,Çemberimde Gül Oya dizilerini hatırlayanlarınız vardır...On dakika ağlıyor,kızıyorsak,bir on beş dakika da gülebiliyorduk..Mizah yanları, o dram yanlarını hafiften örtüyor,dizi boyunca salya sümük olmuyorduk..

Her hafta; "izlemiycem, ağlamıycam" desem de  meraktan gene izledim.Gene ağladım,kaptana "oh olsun" dedim,Soner'i dövmek istedim,Cemile'ye  üzüldüm,Aylin'e "değmezzz ...Soner sadece kardeşini seviyor"dedim...

Özetle gene izledim,gene ağladım,reklamlara saydırdım...Nur içinde yatsın Cem Karaca'nın parçasıyla mest oldum..

Anne ben manyak oldum:)))))

1 yorum:

  1. yaaa ne fena dimii izlemeyim izlemeyim diyorum kendimi saati gelince tv başında buluyorum.. bu arada çaktırmadan seyretmeye çalışan 7 yaşındaki kızımda sessizce ağlayarak izliyor. Ne oldu annecim neden ağlıyorsun diyorum " çok ağlatıcı ama" diyor!!!!

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥