Pages

21 Mayıs 2011

11 CUMARTESİ ŞOKU:)

 Bu gün baba evine ziyarete gittim...COCO-JELLY oturduk, abla kardeş tıkınıp zap yapıyorduk:)Müzik kanallarından birindeyiz..Bir klip başladı...Başı normal gibi görünse de,izledikçe; ikimizi de aldı bir gülme....

 Eee be arkadaş ne bu yaa:)Kesin izleyen vardır:))))

COCO:yuh ya kıza pazar eşofmanı ve beyaz bir şey giydirmişler...

JELLY:Lan oğlum kızı boşver,güzel hatun...Ama ama.. Semih bu...

COCO:Yok artık...

JELLY:Ewet snooker  gülü Semih:)Bunu blog ta paylaşalım:)))

COCO:3 top Semih  demek istedin galiba:))))))paylaşalım:)


Parçayı eskiler bilip sevebilir,Semih'e de saygılar sevgiler:)biz kilibe takıldık:)


11 yorum:

  1. ilk defa izledim bu klibi berdan mardininin bir klibini anımsattı bana XD XD

    YanıtlaSil
  2. Sana iki kelam az, destan gerek. İyi postlar. İyadeyi ziyarete geldim aynı klipteki gibi!

    YanıtlaSil
  3. Bu çocukda yok yok.Pek çok konuda yetenekliymiş.:)
    Güzel ama yinede ben bu şarkıyı Meliha Gülses'ten dinlemeyi tercih ederim.

    YanıtlaSil
  4. klibi izleyince yaaa dedim ben bunu daha önce bir yerde izledim ama. sonra aklıma geldi üniversiterdeyken deli gibi kral tv izlerdik şimdi baktıım yok pek :D aradım taradım buldum bu kadar da olmaz dedim bakınız :D

    http://www.youtube.com/watch?v=LPazGZ7GWYQ

    YanıtlaSil
  5. Ben geldimm :) gelir gelmez klibi izledim super :))

    YanıtlaSil
  6. panik gelin:)hoş geldin:))))))

    YanıtlaSil
  7. çocuklardan ne haber ne klip seyredebildiğim var ama postu okuyunca merak ettim izledim harbiden ne eşofman o öyle semih in sesde hiç fena değilmiş ama... Kızlar siz arada yeniliklerden bahsedin ben takipteyim sayenizde bari birşeylerden haberim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. hayatın tatları:)canımsın yaa:)çocuk olsunda bol ver uzak kal birşeylerden ne güzel şeydir çocuk..:)tamam tatlım tüm yenileri senin için takipliycez:)çok öpüyoruz seni ve minnoşları:)

    YanıtlaSil
  9. Handan Budak YİĞİT15 Eylül 2011 12:11

    Siz postu yazalı epey olmuş ama ben henüz yeni okuyabildim, ve yazmadan da edemedim. Semih Bey'in malum pek çok konuda yetenekli olduğunu biliyor, duyuyoruz ona birşey diyemeyeceğim. Ancak klipteki genç hanımın eşofmanlı görsel şöleni sizi etkilemiş görünüyor!:)), ama yani şunu söylemeden geçemeyeceğim unuttunuz mu bundan bir kaç sene öncesine kadar bile eşofman neredeyse --milli giysi-- haline GETİRİLMİŞTİ, yani ben gözlerime inanamıyordum. Evimde bile eşofmanı sınırlı giyerim, yerine rahat bir kumaş pantalon tercih ederim. Ama yani bir ara artık iyice abartmıştı herkes hatta sanki bunu giymek bir sosyal üstünlükmüş gibi düşünenler çıkıyor, eşofman geçiren kendini dışarı atıyordu.. Eşofman giymek artık nasıl bir sosyal üstünlükse!! yer gök yataktan yeni çıkmış da dışarılara fırlamış insanlarla dolu gibiydi, bu iş gerçekten abartılmıştı!. Neyse daha şimdi şimdi biraz azaldı da gözlerimiz rahat etti diye düşünüyorum. Ayrıca klip için de şunu söylemek lazım; bu klibin bir sanat yönetmeni ya da stil danışmanı yok mu? İşe el koymalıydı, eşofmanı ben evimde bile mesela sınırlı giyiyorum, çok süslü biri değilim amma ne bileyim onun yerine rahat kumaşlar tercih edilebilir. Şükür şimdilerde insanlarımızda belki de bu bloglar sayesinde bir moda ve stil anlayışı başladı da sanki azcık toparlandık gibi.. Değilse herkes yine beden eğitimi dersine girecekmiş gibi devam edecekti:P)Selamlar...
    Handan Budak YİĞİT

    YanıtlaSil
  10. Handan Burak yiğit;)hoş geldin canım....keyifle okudum ve aynen katıldım yorumuna;)gene gel sevgiler;)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥