2 Mayıs 2011

10 BLOGLAR AŞKA GELDİ!












bir varmııış bir yokmuuuş uzak ülkelerin birinde birbirinden habersiz modakolik tasarımfobik en önemlisi içten miniminnaklar yaşarmış.gel zaman gitzaman Benmoda etkinliği ve kurabiye zetonun organizasyonuyla bir araya gelmişler.resimler çekmişler ordan burdan konuşmuş birsürü plan yapmışlar.sonuç mütiş bir gün mütiş arkadaşlıkların dostlukların başlangıcı.herbiri kendine özgü herbiri birbirinden başarılı kuşkusuz.benmoda 1.lik ödülüyse kurabiyem zetomun.hakkı mı? dibine kadar=)tebrikler zetoya ve 2.miz miniminnak gizzymize de hem geçmiş olsun hem de kocaman tebrikler!
gelelim bu birbirinden şık güzel bayanlara ve yakışıklı erkeklere...
 http://bonbondiyorki.blogspot.com/ bloğunun sahibesi kırmızı pantolonu ve siyah blazer ceketiyle bonbon şeker gibiydi.
siyah beyaz oxfordlarıyla rahatlığı ve şıklığı birleştiren http://modabenimdiyebilene.blogspot.com/   kocaman gülüşüyle çok zarif
 çizgili ceketini beyaz bluz ve kotla tamamlayarak güzel gözlerinin ve elektiriğinin hakkını veren ayçamu balım;)
http://ennstyle.blogspot.com/
yeni tanıdığım zülal ise kırmızı rujuyla sizce de çok  çok alımlı diil mi?
http://lovesfromfashion.blogspot.com bloğunun sahibi kubilay ise  çizimleriyle geleceğe göz kırpan bir isim.

10 yorum:

  1. sağol tatlım kendini anlatmayı unutmussun güzeller güzeli zarifmi zarif o tatlı eteğiyle bir prensesi andıran ve bir o kadar güzel ayakkabılarıla ortalığı yakan coco:))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel yaaa Ankaramda, Ankarali blogerlar toplanmis :DD Keske orda olabilseydim... Hepinizde supersiniz... ;)) xxx

    YanıtlaSil
  3. canım ayçamuuu bebeişim ya yok utandırmaa ööle diil homini pomfiğim ben:P:P ama o topuklularla koşuşunu asla unutturamazsııııııııııııııııın=)

    YanıtlaSil
  4. Emilie Trend: Tatlım yorum için teşekkrüler=) senide bekleriz sende gel gel hep birlikte olalım=)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel bir anlatım olmuş böyle aychi'ye katılıyorum ama kendini anlatmayı unutmuşsun balım.

    YanıtlaSil
  6. BonBon: hayatım! ya yazılarım beyenilince çok mutlu oluorum! sizin içtenliğiniz güzeeliğiniz yetti bana dicek bişi yok!

    YanıtlaSil
  7. Ayy ben seni yerim kurabiyemmm hastaydim gelemedim ama iyilestimm persembe seni kocaman opucemmm:)

    YanıtlaSil
  8. Tarçınlı kurabiyen yine yazılanları okuyunca utandı:)) Öf pöf ay may demeye başladım:))) Çoook öperim,çook sarılırım canım benimm bi de hapşırırım:)))

    YanıtlaSil
  9. gizzy: canım benim ya çok geçmiş olsun gözler seni aradı ponik çok öperim!
    zeto: kurabiem ya o nası bi hapşuruk krize soktun beni biliosun dimi? iyiki girdin hayatıma!

    YanıtlaSil
  10. Bisi sorcam. Hangisi sensin :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥