Pages

25 Nisan 2011

6 ÇİÇEKLİ BALKONLAR

   Güneşsiz geçse de günlerimiz;bol çiçekli,rengarenk balkon hayalim hala kaybolmadı:)Ikea nın  açılmamış olması da var tabi..Güya saksılarımı,balkon masamı oradan alacaktım...Balkonum şimdilik boş.Boş dediğime bakmayın:)Sakız sardunyaların yanına açelyaları koydum..Topu topu beş tane çiçeğim var.Ama seviyorum onları. Solacaklar diye sayılarını artıramıyorum.Oldum olası çiçekleri sevmişimdir...Şimdilik bunlarla yetinip çiçekli balkon hayalime geri dönmek istiyorum....






daha da çok çiçek diyenler buyursun:)

6 yorum:

  1. merhaba coco-jelly ben ayça:))
    zetonun postunda buluşma partisi için yazdıklarını okudum ben de zevkle her bir blogu izliyorum ve zaman zaman ankarada yaşadaığım için diğer blogercı arkadaşları görüyorum senin gibi biraz çekingen olduğum için yanlarına gidemiyorum. bu bulusmayada gitmek istiyorum ama kimseyi tanımıyorum birazda çekiniyorum istersen birlikte gidebiliriz hem de bir birimize destek oluruz ne dersin? Emrivaki yaptısam özür dilerim.benimkisi sadece bir fikir.
    mail adresim:bayramayca@gmail.com
    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ayçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa=)=)=) yaşasın yaşasın!!!! nası sevindim anlatamam hemen mail atıyorum!!ne özürü yahu ballı lokma tatlısı heyoooooooooooooooooooooo öp öp öp kalp kalp kalp=)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım bu nasıl bir posttur yahu?? gelen gitmesin diye mi yaptın?! :D
    peki ben biraz takılayım o zaman biraz buralarda, içim açıldı..
    tanrım bana bu bahar balkonumu böyle bir cennete çevirecek enerji ver, lütfen!! :)))

    güzel blog, takip ediyorum..
    yorumun için de teşekkür ederim, yine beklerim ;)

    YanıtlaSil
  4. wear a smile! asıl ben bayıldım senin bloğuna!isminse şahane!gülmeyi unutan metropol insanları olarak ilaç gibi geldins ende=) beğenmene sevindik öpücük paketi kargoda gelir yakında=)

    YanıtlaSil
  5. merhaba coco-jelly!

    ismimi beğendiğinize çok sevindim, beni güzel ifade ediyor :)
    bu arada blogumu beğendiyseniz niye takip etmiyorsunuz onu anlamadım..?? :S

    sevgiler :)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hahhaha tamam şekerim hemencik takibe alındın mucuks:)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥